RBW Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Slot-in fra Plextor Plextor lanserer nå en 16x DVD-brenner med såkalt "slot-in"-mekanisme. Slike DVD-brennere har vært en mangelvare på markedet så langt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stream Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Problemet med slot-in er at små barnehender ofte synes det er spennende å putte diverse ting inn i alle slags åpninger de finner. :erfart: Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Meget bra for oss HTPC / XPC (barebone) byggere som ønsker rene linjer. Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Gode nyheter. Skuffer på denslags er et herk. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det har nok sammenheng med at Slot - ins bråker noe inn i granskaue. Det er jo ikke noe skuff, eller dør til å dekke over støykilde, og å dempe vibrasjons forplatninger. Det var min erfaring med en Pioneer slot-in jeg hadde før. AKIRA Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ahhh, glemmer ikke når jeg kjøpte min slot-in DVD-ROM fra pioneer. Ganske kjekk sak. Ikke nok slot-in på markedet i dag! Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det har nok sammenheng med at Slot - ins bråker noe inn i granskaue. Det er jo ikke noe skuff, eller dør til å dekke over støykilde, og å dempe vibrasjons forplatninger. Det var min erfaring med en Pioneer slot-in jeg hadde før. AKIRA Kan stemme bra det. Hadde en brenner fra pioneer før, som bråkte i overkant mye. Er det noen andre enn pioneer og sony som har holdt på med slot in? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Nice.... slot in gjør alt mye bedre bortsett fra litt støy... for htpc: finnes det ikke en ultra-slim slot in dvd brenner?? seriously? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 SELVFØLGELIG kommer det Slot-in (som jeg har lyst på!) rett etter at jeg kjøpte dvd-brenner. Jaja, life goes by....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Vi får se når produktet kommer på markedet, og de første testene kommer. Jeg har alltid kjøpt Plextor tidligere, men etter PX-712SA og en 16X DVD-brenner som ikke er spes. bra, kommer jeg neppe til å kjøpe mer fra Plextor. Før var det litt som Eizo; dyrt og bra, men nå er det bare dyrt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) for htpc: finnes det ikke en ultra-slim slot in dvd brenner?? seriously? Usikker på om det finne brennere, men det finnes i alle fall slim DVD-rom med slot inn. Edit; Et litt stygt søk i prisguiden gir deg en del treff på slimline DVD-brennere: https://prisguiden.no/fritekst_sok....n=850&pricemax= Ikke bry deg om produkttreffet, men treffene i fritekstsøket Endret 23. februar 2005 av enden Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Æsj at den kun har IDE, hvorfor ikke satse på S-ATA istedet ? Lenke til kommentar
Penguin Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Nice.... slot in gjør alt mye bedre bortsett fra litt støy... for htpc: finnes det ikke en ultra-slim slot in dvd brenner?? seriously? Joda, det finnes slim, slot-in dvdbrennere. Kun UJ-815 under kan så langt gjøres sonefri. Og den er muligens utgått allerede. Sjekk ut: Panasonic UJ-815/825/845 Pioneer DVR-K04/K14 Lenke til kommentar
andre1 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Håper den ikke bråker like mye som de gamle pioneer spillerene da... Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Slot- in er jo elgamelt. Hadde det på en imac i 1999 eller 2000. Husker ikke helt men såfall for lenge siden. Slot inn 16X dvd er jo også gammelt i dataverdenen. Og det finnes slot inn ultra slim 16X brenning dual layer +++ det er de som passer inn i en powerbookene. Kan ikke kjøpes fra apple, men det er 3 part leverandøerer som levere de. Husker ikke helt adressen til de, men det var en som snakket om det på officeline sitt forum for en stund siden. Endret 23. februar 2005 av Macfan Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Slot- in er jo elgamelt. Joda, men det er mangelvare i dag. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jah men den er litt dyr Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det sto akkuat en artikkel om en som hadde bygget noe pent noe på overklokking.no han hadde kjøpt sin slot in brenner fra Linitx.com. Jeg kjøpte en.. det er 15 dager siden.. venter spendt fremdeles. Skal ha en sånn Plextor. Kult med slot in. Spennede å høre hvor mye den bråker. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Kult, håper Plextor kommer med en SATA-versjon av denne brenneren etterhvert også Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Er det bare meg som er bekymret for stabiliteten på slot-in? Jeg har en formening at den blir full av støv og at den riper platene fortere enn en skuff. Dårlige erfaringer med en eldgammel pioneer slot-in på jobben... I bil er slot-in _alltid_ brukt, i hjemmeanlegg nesten _aldri_. Går ut ifra at i bil ville skuff vært upraktisk/tatt for stor plass men at produsentene foretrekker skuff og derfor velger det der det er plass. Noen som kjenner stabilitetsargumenter for det ene eller det andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå