A.J Green Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ja kvalitetsbump dette også, men jeg tror da vitterlig du kan få en litt høyere oppløsning på sprayen din om du bare prøver. Den så VELDIG kornete ut. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Okey, jeg sliter noe sykt med og beholde tagen min på broaparkservere... Shønner ikke en ting av det... Funker fint på adnre ramdoms servere.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Blir nok kjempebump men jeg legger filen inn i csmappa men den kommer ikke opp uansett :/ Dessuten var det ingen andre tags å slette. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 jada , nok en kjempebump, men har det samme problemet som acolyt3 her, bare at til meg så er det ei fil og slette men tagen min er en liten versjon av den orange hl merket Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Bruk søk funksjonen i steam mappa di, søk etter tempdecal.wad. Finner du den, så sjekk hvor den ligger. Bytt den så ut med den nye filen du har laget i Wally / Decal Converter. Finner du ikke filen skal den altså ligge i banenavnet jeg skrev i guiden. Du kan for sikkerhetsskyld skrivebeskytte den med en gang du har plassert den i cstrike mappa di. Prøv den på forskjellige servere i tillegg til at du prøver å lage din egen server der du tester sprayen. Virker den ikke noe sted etter at du har prøvd dette vet jeg ikke hva problemet er. Flere som opplever samme problem? Jeg vet ikke hva som har skjedd de siste steamupdatsa, har forsåvidt sluttet å spille CS annet enn public en sjelden gang. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Okey, jeg sliter noe sykt med og beholde tagen min på broaparkservere...dontgetit.gif Shønner ikke en ting av det... Funker fint på adnre ramdoms servere.. Det kan være at broadpark-servern har sperret for dette. Er en paramater på servern, som bestemmer om du kan bruke egne spray's.....cl_allowupload eller noe sånt. mvh Pantera Lenke til kommentar
Johnny2001 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) sorry for at eg spør men har du ein guid te og lega det in på CS:CZ eller? Endret 26. november 2006 av Johnny2001 Lenke til kommentar
Johnny2001 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 DU E BARE BEST !!!!!! takk for hjelpen, hvin sågen lure på kordan de gjørdet med CS:CZ så gjør du følgene: bruk guiden til teddy men istede for og gå på steam/steamapps/[email protected]/counter-strike/cstrike så går du her: steam/steamapps/[email protected]/condition zero/czero og sleter filen så enkelt e det! Lenke til kommentar
smunii Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hei:D Kul guide, men eg har ett lite problem med den:S Har gjort alt det eg skulle men får den ikkje opp når eg spiller:S noen som vet hva som er gale? takk på forhond xD -Smunii- Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Har du husket å skrivebeskytte filen? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Beklager mega bumpen men får ikke lagd spray akkurat nå Lagd flere men får ikke til denne Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Problemet er i wally, står at bildet er feil pixel*pixel :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Prøv å gjør det mindre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå