-]aLLi[- Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Bra guide men jeg får det ikke til å virke. jeg har lagd et bilde i mspaint og satt det til 128*64, lagd en tempdecal i wally, slettet tempdecal fila i cstrike mappa og så limt den nye tempdecal fila in i cstrike mappa. har også skrive beskyttet den. men da jeg skulle spille cs hadde jeg fortsatt den gamle sprayen. hva har jeg gjort galt? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Snakket med han på MSN, han nektet for at det var han, men er det virkelig flere som kaller seg for "sNaXx0r" og skriver det på nøyaktig samme måte? Denne sNaXx0r på dette forumet er faktisk en jeg kjenner, som har sett fragmovien din og gått nicksteal Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 aLLi[-' date=26/06/2005 : 11:57] Bra guide men jeg får det ikke til å virke. jeg har lagd et bilde i mspaint og satt det til 128*64, lagd en tempdecal i wally, slettet tempdecal fila i cstrike mappa og så limt den nye tempdecal fila in i cstrike mappa. har også skrive beskyttet den. men da jeg skulle spille cs hadde jeg fortsatt den gamle sprayen. hva har jeg gjort galt? Alt det du sier er gjort rett. Sikker på at du ikke har gjort noe galt i wally? Lenke til kommentar
-]aLLi[- Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Alt det du sier er gjort rett. Sikker på at du ikke har gjort noe galt i wally? ja dr fulgte jeg ekstra godt med på det du hadde skrevet siden dette var et nytt programm for meg Lenke til kommentar
-]aLLi[- Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 YES!!!!!!! jeg fikk den til å virke til slutt tusen takk får en bra guide men PS! vis content sperra står på funker det ikke eller det vil si når jeg tok det av virket det. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Da har jeg laget meg en tag og et par til noen kompiser! Det var ikke så vanskelig etter at jeg hadde laget en. Takk for en super guide.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Får ikke exportera til wad fil. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Denne ligger i verktøykassen fra nå av! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Får ikke exportera til wad fil. Hvordan gjør jeg det? Hva mener du da? Hvor stopper du opp i prosessen? Har da skrevet hvordan du gjør det. Er jo guide for to programmer og, prøv det andre om du ikke får til med det ene. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Får ikke exportera til wad fil. Hvordan gjør jeg det? Hva mener du da? Hvor stopper du opp i prosessen? Har da skrevet hvordan du gjør det. Er jo guide for to programmer og, prøv det andre om du ikke får til med det ene. Har fått det til nå Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 ville bare si takk for fantastisk giude, bedre enn de du finner på nettet Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 legge til i mine innlegg Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 hvordan forminske bilder uten å kutte kanter?? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 hvordan forminske bilder uten å kutte kanter?? 5007241[/snapback] Bruk irfanview og resize? Eller les hvordan du kan gjøre det i paint i første post, ikke at paint egner seg til resizing da. Opprett en egen tråd om det i programvare elns om du ikke får det til. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Wally linker funker ikke eller? Den funker den! Funker ikke den Den funker helt fint her. Laster den opp på start.no siden min i morra for sikkerhets skyld. 3873693[/snapback] Takk jan fredrik. Der var det i hvertfall en wally link som virka. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg prøver å legge inn et bilde på 192 x 64, men når jeg legger det inn i wally får jeg meldinga: This texture is too large. Widht * Height must be less than or equal to 10752 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Jeg prøver å legge inn et bilde på 192 x 64, men når jeg legger det inn i wally får jeg meldinga: This texture is too large. Widht * Height must be less than or equal to 10752 5071864[/snapback] Bildet er for stort. Høyde*bredde må være mindre enn 10752. EDIT: De størrelsene på første side hadde jeg bare copy/pasta fra et sted, virker som om fler av d eikke virker, har fjernet noen nå... Endret 28. oktober 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Hvorfor står det på fremsiden da at man kan ta den? Fikk det til nå forresten. Edit: ok Endret 28. oktober 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Sorry for at jeg bumper gammel tråd, men jeg lurer på om jeg på noen måte kan få gif-bilder som spray (vil beholde den transparente bakgrunnen). edit: den var ikke så gammel som den så ut til nei jeg finner ut av det selv. Sjekk også denne tutorialen: http://www.catchgamer.no/?module=forum&f=t...dId=2889&page=1 Endret 12. november 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå