Gå til innhold

Spraytag guide for CS 1.5 / 1.6 (Wally / Decal C.)

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Bra guide :thumbup: men jeg får det ikke til å virke. jeg har lagd et bilde i mspaint og satt det til 128*64, lagd en tempdecal i wally, slettet tempdecal fila i cstrike mappa og så limt den nye tempdecal fila in i cstrike mappa. har også skrive beskyttet den. men da jeg skulle spille cs hadde jeg fortsatt den gamle sprayen. hva har jeg gjort galt?

Lenke til kommentar
Snakket med han på MSN, han nektet for at det var han, men er det virkelig flere som kaller seg for "sNaXx0r" og skriver det på nøyaktig samme måte? :roll:

Denne sNaXx0r på dette forumet er faktisk en jeg kjenner, som har sett fragmovien din og gått nicksteal :wee:

Lenke til kommentar
aLLi[-' date=26/06/2005 : 11:57] Bra guide :thumbup: men jeg får det ikke til å virke. jeg har lagd et bilde i mspaint og satt det til 128*64, lagd en tempdecal i wally, slettet tempdecal fila i cstrike mappa og så limt den nye tempdecal fila in i cstrike mappa. har også skrive beskyttet den. men da jeg skulle spille cs hadde jeg fortsatt den gamle sprayen. hva har jeg gjort galt?

Alt det du sier er gjort rett. Sikker på at du ikke har gjort noe galt i wally?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
hvordan forminske bilder uten å kutte kanter??

5007241[/snapback]

Bruk irfanview og resize?

Eller les hvordan du kan gjøre det i paint i første post, ikke at paint egner seg til resizing da. Opprett en egen tråd om det i programvare elns om du ikke får det til.

Lenke til kommentar
Wally linker funker ikke eller?  :dontgetit:   :cry:

Den funker den! :thumbup:

Funker ikke den :thumbdown:

:confused:

Den funker helt fint her. Laster den opp på start.no siden min i morra for sikkerhets skyld.

3873693[/snapback]

Takk jan fredrik.

Der var det i hvertfall en wally link som virka.

Lenke til kommentar
Jeg prøver å legge inn et bilde på 192 x 64, men når jeg legger det inn i wally får jeg meldinga:

This texture is too large. Widht * Height must be less than or equal to 10752

5071864[/snapback]

Bildet er for stort. Høyde*bredde må være mindre enn 10752.

EDIT: De størrelsene på første side hadde jeg bare copy/pasta fra et sted, virker som om fler av d eikke virker, har fjernet noen nå...

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...