-Teddy- Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Wally linker funker ikke eller? Den funker den! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Wally linker funker ikke eller? Den funker den! Funker ikke den Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Wally linker funker ikke eller? Den funker den! Funker ikke den Den funker helt fint her. Laster den opp på start.no siden min i morra for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Start er ikke så bra, men kan godt hoste den jeg. http://www.janfredrik.net/Mp3/wally_155b.exe Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Start er ikke så bra, men kan godt hoste den jeg.http://www.janfredrik.net/Mp3/wally_155b.exe TakkTakk Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Start er ikke så bra, men kan godt hoste den jeg.http://www.janfredrik.net/Mp3/wally_155b.exe TakkTakk Bare hyggelig! Flott guide også, lagde nettopp en tag Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 drit bra guid teddy, ps, jeg har plass til cs filmer vis du trenger Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 funka ikke med meg, det sto at det ikke var divisable med 16 samme hva jeg gjorde. brukte photoshop, kanskje jeg skulle prøve noe annet? Brukte størrelsene: Width: 200 pixels Height: 48 pixels Document size: Width: 6,35 cm Height: 1,52 cm Resolution: 80 pixels/inch Tips til hva jeg gjorde feil? Bildet ble forresten utrolig lite også.... Help! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 slux: Så vidt jeg husker var det slik at man måtte få hele tall når man delte med 16, ikke desimaler. 192px * 48px bør funke. Lenke til kommentar
CoBrA1 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Bra Guide Bare synd at folk begynner å gå over til CS:S Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Og da kan hvem som helst slenge opp spraytags. Det blir som et jallaforum der bilder i sigg er lov. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Og da kan hvem som helst slenge opp spraytags. Det blir som et jallaforum der bilder i sigg er lov. Er du plutselig imot spraytags nå? Var jo tross alt du som lagde halve guiden. Eller har jeg misforstått noe nå? (Ikke blir for OT nå da, kanskje PM som svar?) Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Det som er kult med spraytags i Cs er jo "Oi faen så kul den sprayen var, hvordan har du klart det" Og da svarer man "jeg er 1337" I source er det bare å bla frem til et bilde du nettopp lagret og spraye løs. Gleden av å ha laget en fet spray blir borte når hvem som helst kan gjøre det. Nå skal det sies at jeg ikke spiller source og ikke opplever dette. Men hadde jeg spilt det vet dere iallefall hvordan jeg føler det.. Endret 27. april 2005 av Lord^ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 hva med CS source? Såvidt jeg har fått med meg så kan man bare importere vanlige bildefiler i Source, så det trengs det vel ikke noe guide på? Har jo prøvd meg med e copy / paste "animated" guide i CSS men har ikke fått noen tilbakemeldinger på den. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kjempe bra guide teddy! Vurderer virkelig og lage meg en egen spray nå! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvorfor bare vurdere? Sett igang davel, du har ingenting å tape på det.... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Hvorfor bare vurdere? Sett igang davel, du har ingenting å tape på det.... PublicNorge har det, om det er rett type så er det en jeg kjenner, og han kommer bare til å lage masse pron bilder som har sprayer overalt. Snakket med han på MSN, han nektet for at det var han, men er det virkelig flere som kaller seg for "sNaXx0r" og skriver det på nøyaktig samme måte? EDIT: Oi, litt OT ja... Men holder oss innenfor spraytags da. Endret 26. mai 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvorfor bare vurdere? Sett igang davel, du har ingenting å tape på det.... har tenkt det når jeg får tid... Holder på og lage meg CS-map også skjønner dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå