2 Fast 4 Biltema Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg har prøvd å laste ned 3Dmark05 men jeg finner nesten ingen sider som har ok nedlasting fart (20kb7s er for lite). Noen som som vet om en eller flere siden der jeg kan laste det ned....? PS. Jeg har vert inne på www.futuremark.com, fant ingen bra side der heller Et spørsmål til. Hva mener de med at det er "Limited"? (Håper at det ikke er tidsbegrenset???) Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 er vell bare å la pcn stå på i noen timer det, 20kb/s er jo ikke såååå lite...du får det jo ned. Limited tror jeg er at du ikke får tillgang til et par ting innpå der, for å få det må du kjøpe. Men du kan fortsatt benche. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Takker for svar.... Har fått lastet det ned, men min far nekter å instalere det Er det noen som har noen gode argumenter?? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hvorfor i alle dager nekter han deg å innstallere det? Er han redd for sannheten? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Hvorfor i alle dager nekter han deg å innstallere det? Er han redd for sannheten? Neida.... Jeg prøvde å et argument : Da kan jeg se hvilke drivere som er best. Da svarte han : Så du skal begynne å laste ned drivere hele dagen Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har du ikke egen pc da? Si til faren din at han er overbeskyttende og at han IKKE vil få virus. hvis han klager på at du skal "laste ned drivere hele dagen", bør han tenke på ADSL!! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har du ikke din egen pc ? Hvis ikke så gjør du bare noe kødd med pc-en slik at faren din kjøper ny, og "vips" så har du egen pc Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Har du ikke egen pc da? Si til faren din at han er overbeskyttende og at han IKKE vil få virus. hvis han klager på at du skal "laste ned drivere hele dagen", bør han tenke på ADSL!! Jeg og mine to søsken delere på PCn, nettopp fått ny så jeg tviler på at min far kjøper nye hvis denne går i stykker.... PS. har ADSL og..... Lenke til kommentar
BKB Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Bare si til faren din at du skal benche og klokke litt for pcen er så treig. Og i tilfelle en cpu går til helvette kan du bare si at den pcen var for dårlig uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå