Goliath Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) dette problemet kan helt sikkert løses enkelt av en kyndig VB person Jeg driver med Access med autoexec og har laget knapper som går igjennom skjemaer. Nå, når jeg trykker til neste skjema, åpnes den nye skjema i et nytt vindu mens det forrige vindu er fortsatt i bakgrunnen. Hvordan endrer jeg på knappens VB-kode får å åpne det nye skjema samtidig at det vinduet knappen er i lukker seg? Her er knappens kode: Private Sub logg_ut_Click() On Error GoTo Err_logg_ut_Click Dim stDocName As String Dim stLinkCriteria As String stDocName = "Logg Inn" DoCmd.OpenForm stDocName, , , stLinkCriteria Exit_logg_ut_Click: Exit Sub Err_logg_ut_Click: MsgBox Err.Description Resume Exit_logg_ut_Click End Sub Endret 23. februar 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Her er knappens kode: Private Sub logg_ut_Click() On Error GoTo Err_logg_ut_Click Dim stDocName As String Dim stLinkCriteria As String stDocName = "Logg Inn" DoCmd.Close acForm, me.name DoCmd.OpenForm stDocName, , , stLinkCriteria Exit_logg_ut_Click: Exit Sub Err_logg_ut_Click: MsgBox Err.Description Resume Exit_logg_ut_Click End Sub Legg til: DoCmd.Close acForm, me.name Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 hvor i koden skal jeg legge settningen? kan du replikere koden med den nye linjen i en ny post? helt grønn på VB Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hvor i koden skal jeg legge settningen? kan du replikere koden med den nye linjen i en ny post? helt grønn på VB Jeg la inn linjen i forrige innlegg. Se hva som står etter linjen stDocName="Logg inn". Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) funket. snakk om en god start på dagen .."hever Deli de Luca-kaffen i ære til kaffenils" Endret 23. februar 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå