MKej Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hey. Jeg har et bilde som ikke ble helt bra fordi det kom et finger oppe i kanten av bilde. Jeg lurte på om det finnes noe program eller plug-ins til adobe photoshop cs som kan fjerne denne fingeren. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Tviler på at det finnes noen fjern-finger-i-fra-bilde-plugin... Du må nok heller prøve å fikse det manuelt. Enten ved å beskjære bildet, eller å klone inn vann/trær/whatever fra andre steder i bilder... Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det mangler en del informasjon som man må gjette seg til. Det må gjøres manuelt og vil bli en del arbeid hvis det skal være helt usynlig. Lenke til kommentar
Sunseeker Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) "Clone Stamp" verktøyet i PS er som noen nevnte best til sånne jobber. Vedlagt eksempel tok 5 min, men det blir bedre jo mer tid man bruker. Endret 23. februar 2005 av Sunseeker Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Takk før alle svar Da er det bare sette seg ned og arbeide, noe tips på hvor jeg skal clone fra slik at det blir bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå