Kløno Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Såg Espen Thoresen igår kveld og kom på at han har vært en slags "sidekick" i et radioprogram for 10-15 år siden. Har lyst til å si Howards ettellerannet, men husker ikkje navnet på radioprogrammet/verten. (Det var ikkje han sosse-Howard). Folk ringde inn til konkuranser(tror eg) og når dei ikkje greide oppgavene fikk dei huden full. Programmet var liksom hysterisk morsomt og trist på en gang. Stakkars innringere som måtte tåle ganske mye pepper viss dei svarde litt feil. Noen som hvet hva eg snakker om?? Og kanskje noen har gamle opptak eller veit hva eg skal søke etter. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Het det ikke Herman? Han het Herman han som hadde programmet hvertfall. Hvis vi tenker på samme programmet. Gikk på Petre rett etter de startet opp. Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 stemmer, herman var det. Skal se om eg finner noen opptak av han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå