Hr. Jenssen Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 de driver å oppdater den hele tida, det er en kar som gjør det, han har blant annet gjort det slik at man ka gi mange forskjellige våpen til badguys'a, og fikset på andre små ting Finner ikke den, jeg! Jeg må være ærlig og si at det var et elendig forum! Man trykker på en tråd, så kommer trådstarter's post. Og så må man trykke seg må masse tull nedenfor! Forbanna rotete og irriterende! Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Lasta ned modden nå, funker perfetkt den, har testa de fleste "Nye" våpnene og det var lyd på alle..... Edit: Skal være enig i at det forumet er utrolig uoversiktelig...Leita 5-10 min før jeg fant den igjenn http://cogsquad.host.sk/s4spweapons.html Endret 2. mars 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Laster den ned nå, mens jeg spiser. Etterpå får vi se om dette er løsningen på problemet mitt. EDIT: Jippii! Endelig funker det! Takker alle sammen som har prøvd å hjelpe! Nå skal det bli spilling her! Endret 2. mars 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå