Gå til innhold

Swat 4 demo tilgjengelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,26/02/2005 : 22:17]Takker, gunfreak. Har ikke prøvd den enda, men jeg går ut ifra at det ikke blir noen lyder på våpnene når man skyter?

Ja, for du har jo ikke nevnt noe om lyd-filer. ;)

sleit litt med å få lyd, men det gikk til slutt.

 

SoundEffects.ini

 

trur du må lese gjennom det han skreiv ein gong til ;)

Men hvordan kan bare linjer i et dokument bestemme lyden på et våpen? :ohmy:

 

Anyways, jeg har ikke prøvd det enda, men siden du sier det skal jeg prøve nå. :)

 

EDIT: Nei, ttt! Du tok feil! Jeg har prøvd å kopiere alle linjene både over og under de originale, men det finnes ingen lyd på de nye våpnene.

 

Kan ikke du, Gunfreak, laste opp den Sound-fila? :dontgetit:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Hmm, noen som kan si meg hvordan jeg får rescua sivile? :dontgetit:

De skal ikke reddes. Du kan sette på dem håndjern, men det må du heller ikke (noen ganger nekter de å la seg "arrestere", så da må du skyte dem 1-3 ganger i skoa for at de skal la seg arrestere. Men da tror jeg at du kan få minus-poeng fordi du brukte uautorisert bruk av vold)

Lenke til kommentar
[iC,27/02/2005 : 02:22]

Men hvordan kan bare linjer i et dokument bestemme lyden på et våpen? :ohmy:

dataverden baserer seg på to tal (0 og 1), så at eit par linjer kan gjere det overrasker meg ikkje.

EDIT: Nei, ttt! Du tok feil! Jeg har prøvd å kopiere alle linjene både over og under de originale, men det finnes ingen lyd på de nye våpnene.

har ikkje prøvd det sjølv, men sidan gunfreak sa at han hadde fått det til, og SoundEffects.ini var den einaste lydrelaterte fila han nevnte, så var det logisk å tru at det var ein samanheng.

 

skal teste det ut litt sjølv og sjå kva eg får til.

Lenke til kommentar
grunnen til at det funker er at lydene allerede er i demoen de er bare låst, skal se om jeg kan lege ut fila senere i dag, eller derre kan gå til www.swat4.com froumet der er det en diskusion om dette

Jeg har fulgt en guide der, men det ser ikke ut til å fungere, selv om at jeg prøvde begge alternativene. Nå brenner jeg etter å få den fila di altså! :dribble:

Lenke til kommentar
[iC' date=27/02/2005 : 02:24]
Hmm, noen som kan si meg hvordan jeg får rescua sivile? :dontgetit:

De skal ikke reddes. Du kan sette på dem håndjern, men det må du heller ikke (noen ganger nekter de å la seg "arrestere", så da må du skyte dem 1-3 ganger i skoa for at de skal la seg arrestere. Men da tror jeg at du kan få minus-poeng fordi du brukte uautorisert bruk av vold)

....ELLER du kan bruke en Flashbang-granat. ;)

Lenke til kommentar
MeTa][iC hvor stor er soundeffet.ini fila din

1.88Mb, hvordan det?

 

EDIT: ttt: Jeg kopierte de to filene, men det funket ikke! Jeg prøvde også å kopier hit-fila, men det ville helelr ikke utgi noe resultat!

 

Hva er det som foregår?! Har jeg fått en eller annen slags u-mod-bar versjone av demoen?! :cry:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Har både spilt mp-betaen/demoen og denne, og synes at det var meget artig, men dessverre litt "sløvt" etter min mening :)

 

Det jeg digger med dette, i motsetning til Rainbow Six-serien, er at du her kan arrestere folk osv. Dessuten føler jeg meg så "diabolsk" når jeg deiser inn et par bean bags på forbryteren, arresterer han, og "stun'er" litt :D Av og til kan det forekomme henrettelser, men da blir det minuspoeng :p

 

 

Ps. Hehe, pepperspray og "peppergeværet" er jo en hit på multiplayer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...