jack_ Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 Den var veldig bra! Men som sagt gikk det veldig tregt. Men det var mye taktikk i det. Gleder meg til jeg får det Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 I virkeligheten går det egentlig ENDA saktere! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 Da jeg først begynnte og spille demoen, var den helt grei.....Nå har jeg spillt 2-3 timer og nå er det bare sinnsykt fet "modda" litt på missionen og fikk fram 25 suspects med maks moral..... Og satt vanskelighetsgraden til high Da ble det gøy da... Det skal kjøpes garantert Hvordan klarte du det?! Tell me! tell me! tell me!!! Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 [iC,25/02/2005 : 19:04] "modda" litt på missionen og fikk fram 25 suspects med maks moral..... Og satt vanskelighetsgraden til high Da ble det gøy da... Hvordan klarte du det?! In addition, the enemies, hostages, equipment, and weapons available for use in the Quick Mission Maker (QMM) are limited to the enemies and hostages that are present in the demo mission. In the full retail product, you will be able to Quick Missions that utilize missions, enemies, hostages, equipment, weapons, and objectives in any combination. Altså, bruk Quick Mission Maker. Ser for meg veldig god omspillbarhet på dette spillet når det kommer ut. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) [iC,25/02/2005 : 19:04] Da jeg først begynnte og spille demoen, var den helt grei.....Nå har jeg spillt 2-3 timer og nå er det bare sinnsykt fet "modda" litt på missionen og fikk fram 25 suspects med maks moral..... Og satt vanskelighetsgraden til high Da ble det gøy da... Det skal kjøpes garantert Hvordan klarte du det?! Tell me! tell me! tell me!!! å lage oppdrag? det er bare å velge quick missionmaker frå hovudmenyen. der kan du bestemme kor mange mistenkte det skal vere, kva våpen dei skal ha, kor god moral dei skal ha osv, det same kan du bestemme med gissla (med unntak av våpen). edit: for sein Endret 25. februar 2005 av ttt Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 Fytti så mange ganger jeg har spilt demoen nå. Må bare klare oppdraget på en bra måte før jeg blir fornøyd og det er like vanskelig hver gang. For et utrolig gøy spill! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 da her jeg greid å "modde" demoen, så nå har jeg en del våpen: mp5 SD og vanlig, ak, uzi, 3 hagler(den ene er den som er med i demoen) m4, pepper paintball, peppersprey, doorwage, breach hagle, 1911 og 9mm, tror det ver det meste.. Lenke til kommentar
sveingb Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 hvilke "minimum requirements" er det for dette spillet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 men trenger et stykk MP demoe, og hente noen filer fra, husker ikke helt hvilke, så må man låne en del text linjer fra soundeffet.txt fila fra mp og føre over til samme fil i sp. skal lete gjennom mappen og finne ut hvilke filer som trengs, sleit litt med å få lyd, men det gikk til slutt. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 hvilke "minimum requirements" er det for dette spillet Minimum Configuration: Windows® 2000 with Service Pack 3, or Windows® XP with Service Pack 1 DirectX® 9.0c 1.0 GHz Intel® Pentium® III, AMD® Athlon™, or equivalent 256 MB RAM 32 MB NVIDIA® GeForce™ 2, 64 MB ATI® Radeon™ 8500, or equivalent graphics card DirectX® 8.1b compatible sound device CD-ROM/DVD-ROM required for installation 450 MB hard drive space Windows®-compatible mouse 56kbps modem for online play (Cable modem or DSL recommended) -Recommended Configuration: Windows® 2000 with Service Pack 3, or Windows® XP with Service Pack 1 DirectX® 9.0c 2.4 GHz Intel® Pentium® 4, AMD® Athlon™ XP 2500+, or equivalent 512 MB RAM 128 MB DirectX® 9.0 compatible graphics card (NVIDIA® GeForce™ 4 TI, ATI® Radeon™ 9700, or equivalent recommended) DirectX® 9.0 compatible sound device CD-ROM/DVD-ROM 450 MB hard drive space Windows®-compatible 3-button mouse Cable modem or DSL for online play Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 men trenger et stykk MP demoe, og hente noen filer fra, husker ikke helt hvilke, så må man låne en del text linjer fra soundeffet.txt fila fra mp og føre over til samme fil i sp. skal lete gjennom mappen og finne ut hvilke filer som trengs, sleit litt med å få lyd, men det gikk til slutt. FET! Lager du en guide Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 kan du ikke bare legge du det du har endret her? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Hmm, bare jeg som får "550 No Such Directory" på gamershell siten? Edit: prøve en annen server er kanskje en ide Endret 26. februar 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 Hmm, bare jeg som får "550 No Such Directory" på gamershell siten? virker fint her. http://www.gamershell.com/download_8426.shtml Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 skal vi se, hent: SwatEquipment tekst fila og .u fila fra Mp demoen's system mappe, de ligger vedsiden av verandre. bytt disse ut med samme filer i sp system mappa. så tar du: SWAT1stPersonTex.utx fra textur mappa til mp og sett den i samme mape i sp, så tar du alle filer i Animations og legger i sp Animations mappa. sp tar du å går inn i SoundEffects.ini fila som ligger i system mappa i mp demoen, ta og copy alle linjer med text fra den, gå til samme fil i system mappa til sp, og lim inn linjene der, men ikke slett de som er der, det er ikke så farlig om noen av linjene er der 2 ganger,(var ikke det for meg) fila er copi beskyttet så du må fjærene det før du kan lime inn og save. prøvde først å bare bytte filene da misten jeg alle de som skulle være for sp demoen, alle snakkingen osv. jeg tror det skal være alt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 Takker, gunfreak. Har ikke prøvd den enda, men jeg går ut ifra at det ikke blir noen lyder på våpnene når man skyter? Ja, for du har jo ikke nevnt noe om lyd-filer. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 [iC,26/02/2005 : 22:17]Takker, gunfreak. Har ikke prøvd den enda, men jeg går ut ifra at det ikke blir noen lyder på våpnene når man skyter?Ja, for du har jo ikke nevnt noe om lyd-filer. sleit litt med å få lyd, men det gikk til slutt. SoundEffects.ini trur du må lese gjennom det han skreiv ein gong til Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 Okay, dette var gode greier! It's a must-have. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 Dette må prøves ja. Håper det blir bra. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå