Gå til innhold

Swat 4 demo tilgjengelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funker Swat 3 på Windows XP pro?

Funker utmerket for min del. (i WinXP pro). Har oppdatert spillet, men tror ikke det spiller noen rolle om det er oppdatert eller ikke. Har spilt det både single og multi uoppdatert og oppdatert. Så joda, det funker i XP.

Endret av Amnio
Lenke til kommentar

nå har jeg spillt MYE og den største tingen som iriterer meg er at lyden SUGER. 1911'n hørest ut som en gass pistol, lyden forsivnner flere ganger, plutselig bare detter det en kar eller swat kar ned, uten at man hørte et skudd, dette gjørt at feelingen blir helt borte, SWAT 3 hadde veldig god lyd, mye bedre en 4eren, noe som er ganske dårlig når man tenker på hvor mange år siden 3eren kom.

 

eller er også det faktum at badguys'a lørper hele tiden, 90% av gangene må jeg skyte dem i ryggen..

Lenke til kommentar
nå har jeg spillt MYE og den største tingen som iriterer meg er at lyden SUGER. 1911'n hørest ut som en gass pistol, lyden forsivnner flere ganger, plutselig bare detter det en kar eller swat kar ned, uten at man hørte et skudd, dette gjørt at feelingen blir helt borte, SWAT 3 hadde veldig god lyd, mye bedre en 4eren, noe som er ganske dårlig når man tenker på hvor mange år siden 3eren kom.

 

eller er også det faktum at badguys'a lørper hele tiden, 90% av gangene må jeg skyte dem i ryggen..

Hvis fiendene står med ryggen i mot deg, så skal du vel ikke skyte dem?

Lenke til kommentar
jo hvis ikke gjemmer de seg, og jeg må løpe rundt å lete.

Nå har ikke jeg testet denne demoen enda (laster ned nå), men er det ikke som i SWAT 3 at man må brøle til bandittene for å få de til å gi overgi seg? Husker at det var halve moroa å se om de ga seg for så å sette jern på de.

 

Glede seg til å prøve dette nå... :)

Lenke til kommentar

Hvis de løper fra deg, skyter man de i benet, og fortsetter å skrike. De gir seg etter en stund. Foretrekker Less Lethal dog, og taser, haha.

 

Det er vel egentlig ikke en selvfølge at SWAT 4 er bedre enn 3'ern, og spesielt ikke fordi 3'ern er eldre, sheeesj

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg. Dette spillet skal kjøpes, ASAP! :dribble:

 

Fysikken er ikke noe god, som de fleste her sier, men det gir jeg blanke F i!

Dette er ikke CS Source!

 

Grafikken er perfekt! (nei, ikke slik at den er plettfri, men at den ikke trenger å være noe bedre i det hele tatt)

AI'en er også ganske god!

Det som er fett er at motstanderne/sivilistene er på forskjellige steder hele tiden, og at ikke samme person overgir seg hver gang! Noen ganger, når de er 2-3 sammen, er det litt vanskeligere å få dem til å gi opp, så da hender det at jeg må plante en 9'er i hodet på dem, men ofte lar pinglene seg arrestere.

Dette danner jo en god gjennspillsverdi, da spillet over hodet ikke er likt hver gang jeg går igjennom det!

 

Dialogen er også svært god, og da jeg ba et av lagene om å åpne ei dør, og sikre rommet på den andre siden, fikk jeg plutselig svar "Boss, you're in my way!".

Jeg sto i veien for han, og han sa ifra! genialt!

Og briefingen er også genial! Man får lese masse ubetydelig crap (som gjør det mer realistisk), sjekke et kart, høre på 911-samtalen, høre hva alt dreier seg om, osv osv.

Kommando systemet er jo også nesten plettfritt! Du kan enten velge å bare trykke "Quick Command" (altså Space) når du sikter på noe så slipper du å føre frem menyen hele tiden, eller om du vil gjøre det mer avansert (få dem til å kaste CS gass eller flash, osv), så kan du føre opp en meny ved å holde inn høyre musetast, flytte markøren over det man vil laget skal gjøre, og så slippe knappen.

 

SYKT! SWAT3 var bra det også, men dette tar kaka! Jeg klarer ikke å få frem følelsene jeg har om spillet nå, så jeg sier bare GENIALT! Det er kjøpt!

 

Var det noen andre enn meg som følte det slik at man virkelig var en viktig del av SWAT's hverdag? :w00t:

 

EDIT: Må nevne noe negativt også: SOm nevnt av Gunfreak: Lyden er bajs. SWAT3 og det siste Rainbow Six spillet, derimot - Det var lyd, det!

Lyden i et slikt spill skal være HØY, skarp og ekte! (Det danner en større realisme)

Den fraværende fysikken er jo noe negativt, men det driter jeg i, som sagt tidligere.

Jeg hadde en annen ting jeg skulle si også, men jeg glemte den, for nå må jeg spille mer! :dribble:

 

EDIT2: Jo, Desdichado! Man kan brøle til dem så mye man vil! Det var en heftig episode jeg var borti; Vi SWAT gikk inn, plutselig slo flere av medlemmene på lykten, og det viste seg at det var 3 stykker inni der. Hva tror du vi gjorde? Alle folka mine begynte å kauke villt, og jeg kasta meg selvfølgelig med!

Da ble de redde, kan du tro! Alle droppa våpnene på samme tid!

Åå det var så konge! :love:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Da jeg først begynnte og spille demoen, var den helt grei.....Nå har jeg spillt 2-3 timer og nå er det bare sinnsykt fet :D

 

"modda" litt på missionen og fikk fram 25 suspects med maks moral..... :p Og satt vanskelighetsgraden til high ;) Da ble det gøy da... :D

 

Det skal kjøpes garantert :thumbup:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...