Dinsdale Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Demoen kan hentes her Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Allerede nede Får ikke spilt den før i ettermiddag dessverre. Gleder meg! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Endelig. Swat er bare så sinnsykt bra! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 er det nokon som har fått testa den? laster den ned no, gleder meg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 På grunn av deffekt skjermkort kan jeg ikke spille denne demoen. Det er vel ikke tilfeldigvis en person kan dele sine erfaringer? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Laster det ned nå. Gleder meg! Men demoen så litt liten ut... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) er ikke tilfeldigvis den online versonen som har vært ute en evighet nå??? EDIT: så nå når jeg trykket på linken lengeer oppe at det var single player... Endret 23. februar 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 er ikke tilfeldigvis den online versonen som har vært ute en evighet nå??? EDIT: så nå når jeg trykket på linken lengeer oppe at det var single player... Single player, dette her. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Utrolig gøy! Jeg har da ikke spilt SWAT før, men dette var virkelig bra. Dette spillet skal garantert kjøpes når det kommer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 1. april skal spillet være å få i butikkene. Dette blir nok bra! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 12% igjen før jeg får testa det, håper de har gjort noen små fiksing av spillet i forholdt til Mp beta demoen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Betaen trenger mye fiksing. Spillet er bra, men selve betaen har alt for lite finpusset til at du får en veldig god opplevelse. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 jeg tenker spesielt på våpen delen av detaen, det var mange VELDIG uralistiske ting med våpene i den, ikke noe full auto på mp5'n, våpen skadet kjenerelt for lite osv.. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Husker jeg spilte SWAT 3 i gamle dager, gleder meg til jeg får dradd ned demoen hav 4ern nå. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 spillte 20 min nå, og kan ikke si at jeg merka store forkjellen fra denne demoen og beta demoen, man har bare 3 våpen. m4, ærte sktyer hagle, og 1911, samt teazer. lyden forsvinner på en del av skuddene og lyden er kjenerelt dårlig, virke som en HL1 mod, men grafiken og ai, er helt ok, ikke noe fantastisk, SWAT folka er like flinke til å løpe foran deg som i SWAT 3 og Rainbow six. men finden ser ut til å tåle ca. realsitisk, skal bare et velplasert skudd i brystet for å ta ned noen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Hørte nesten litt skuffende ut. Andre kommentarer, folkens? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Lasta ned denne tidligere i dag. Må si det er skikkelig stemning! Du får nødtelefonsamtalen, innkallinga av S.W.A.T. og en briefing før du går inn i ilden. For ikke å glemme informasjon om sivilister, mistenkte (hvis tilgjengelig) og tidslinja hittil for hendelsen. Er artig med slike smådetaljer før du går igang synes jeg. En annen detalj jeg merka meg var når hele laget sto forann ei dør, så hørte jeg bak meg "you're standing in my position, sir". Må tydeligvis gjøre ting etter boka. Du kan også lage utallige forskjellige oppdrag ved å bruke ting fra brettet som byggestener. F. eks. inkludere 10 mistenkte med høy moral slik at du får problemer med å arrestere dem uten bruk av mye vold. Det hjelper å overtale dem med en haug med gummikuler i brystet dog... Blir resten av spillet slik, ser jeg det som en verdig oppfølger til SWAT 3. Gleder meg til det kommer i butikken! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 jeg tror spillet kan blir drit bra, hvis de bare fikser SMÅ ting, skal ikke så mye til. men lyden må de gjøre noe med, venter på en mod som gjør at alle våpene blir tilgjenlige i demoen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 Aaah.... Endelig var den nede. Nå gjenstår bare installering, så skal jeg kose meg godt. ...Også kom jo SC: CT demo i dag også, bare for å gjøre dagen enda bedre. Glad nå. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 23. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2005 venter på en mod som gjør at alle våpene blir tilgjenlige i demoen Tror ikke det er mulig, med mindre det følger med modeller, animasjoner osv i modden. Hvis du derimot mente alle våpnene brukt i demoen, så er det vel i teorien mulig at du kan få til å bruke både uzien og den pistolen de mistenkte bruker. Dette pga at alt av informajon om disse våpnene følger med, med untak av tekstbeskrivelse vil jeg tro. Det kan også hende at noen tar datafiler fra betaen og mikser dem sammen med demoen for å låse opp ekstra muligheter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå