Gå til innhold

Wow ble plutselig kjedelig


Anbefalte innlegg

Level 37 Mage nå. Har noen elite-quests i alterac igjen, så er jeg ferdig der (tror jeg). Ellers er jeg i Stranglethorn Vale. Jeg hater stedet. Kjedeige quests. Sånn egentlig. Har prøvd meg litt i Dustwallow Marsh. Morsomt sted, men tror jeg venter litt før jeg fortsetter der.

 

I natt blir det muligens en ny character på en annen server, frem til jeg får lyst på Mage igjen. (Etter noen timer i Tirisfal Glades, pleier jeg som regel å få lyst til å spille på lvl37-fyren min)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller Alliance på Burning Blade realm'en, og begynner å bli lei fordi det virker som om det er flest lamere på Alliance-sida, deriblant småunger med mammas kredittkort :sick: (Tenker på dem som oppfører seg som immature brats, no offence)

Kommer vel kun til å fortsette fordi jeg har kompiser som spiller der, er lvl 32 nå. Spørs hvor lenge jeg takler det... Nei, det blir Horde i neste omgang. Oh YES, det kommer til å bli en nytelse å knerte alle sånne som kaller seg "Flygplan", "Fjongfasong", "Warlockboy" og alle andre idiotiske navn, selv om det ikke er den eneste grunnen.

Lenke til kommentar
Tror nok det er mest serveren du spiller på jeg. Er nok like mange fjortisser som spiller horde.

Tja mulig. Har ihvertfall enda til gode å se teite navn der (på dem som angriper), tvert imot har de faktisk navn som passer til Horde. Men så er nå ikke det det viktigste. Det var en hendelse i går som gjorte at begeret begynte å bli fullt, nemlig at noen sa at de "hatet" meg bare fordi jeg satt og ville ha monstre som spawna...herregud

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Spiller Alliance på Burning Blade realm'en, og begynner å bli lei fordi det virker som om det er flest lamere på Alliance-sida, deriblant småunger med mammas kredittkort :sick: (Tenker på dem som oppfører seg som immature brats, no offence)

Kommer vel kun til å fortsette fordi jeg har kompiser som spiller der, er lvl 32 nå. Spørs hvor lenge jeg takler det... Nei, det blir Horde i neste omgang. Oh YES, det kommer til å bli en nytelse å knerte alle sånne som kaller seg "Flygplan", "Fjongfasong", "Warlockboy" og alle andre idiotiske navn, selv om det ikke er den eneste grunnen.

Jeg spiller horde på burning blade. Er ofte jeg faller sammen av latter på nickene til alliance. Har sett Rødsjegg, Bestemor og Hudkrem :p

 

Valgte horde i FB og retail... ikke uten grunn heller.

 

Finnes dog fjortisser på horde også. Men de springer bare rundt i ogrimmar og åpner trade-vinduet i håp om at folk skal gi dem penger :no:

Lenke til kommentar
Finnes dog fjortisser på horde også. Men de springer bare rundt i ogrimmar og åpner trade-vinduet i håp om at folk skal gi dem penger :no:

Heh, det har jeg ikke opplevd. Det som irriterte meg en stund var at hver gang jeg spaserte inn porten i Orgrimmar så poppet det opp slik guild signering flere ganger på rad :mad:

Forstår ikke folk som vil starte et guild med 2 stykker, og plager fremmede med guild-spam for å få nok underskrifter.

 

Edit: kansje det finnes en "popup-blocker" til wow? Det hadde vært genialt isåfall :!:

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Haha, var det en mob du skulle drepe på et quest eller? Jeg pleier å invitere andre som kommer til gruppen, så slipper de å sitte 20 minutter i kø.. Er latterlig lang spawn-time av og til.

Ja, de var inne i en hule. Trengte bare 3 stk. til. Hu som hata meg var allerede i et annet party, men de var utenfor. Sto ihvertfall og venta sammen med meg, og jeg fikk tatt mobs før hun kunne. Det var da hun klikka...jaja :roll:

Lenke til kommentar
Haha, var det en mob du skulle drepe på et quest eller? Jeg pleier å invitere andre som kommer til gruppen, så slipper de å sitte 20 minutter i kø.. Er latterlig lang spawn-time av og til.

Ja, de var inne i en hule. Trengte bare 3 stk. til. Hu som hata meg var allerede i et annet party, men de var utenfor. Sto ihvertfall og venta sammen med meg, og jeg fikk tatt mobs før hun kunne. Det var da hun klikka...jaja :roll:

Dette er wild guess, men var det i arathi highlands der du skal finne sånne myzrael ting? :p

Lenke til kommentar
Finnes dog fjortisser på horde også. Men de springer bare rundt i ogrimmar og åpner trade-vinduet i håp om at folk skal gi dem penger :no:

Heh, det har jeg ikke opplevd. Det som irriterte meg en stund var at hver gang jeg spaserte inn porten i Orgrimmar så poppet det opp slik guild signering flere ganger på rad :mad:

Forstår ikke folk som vil starte et guild med 2 stykker, og plager fremmede med guild-spam for å få nok underskrifter.

 

Edit: kansje det finnes en "popup-blocker" til wow? Det hadde vært genialt isåfall :!:

Finnes faktisk. Bare gå på interface og ta "disable tradewindow" elns, så requester du selv trade med folk dersom du vil trade ;)

Lenke til kommentar

Skal du angripe noen så bør du prøve deg på folk ~5 lvls høyere enn deg. Det er morro og utfordrende.

Har en (Horde) Rogue på skullcrusher og tar det meste rundt min lvl. Tror Warriors er det verste å ta for meg.

 

Løpe sirkel rundt "spellcasters" funker som oftest, de får som oftest panikk og begynner å løpe.

Lenke til kommentar
Skal du angripe noen så bør du prøve deg på folk ~5 lvls høyere enn deg. Det er morro og utfordrende.

Har en (Horde) Rogue på skullcrusher og tar det meste rundt min lvl. Tror Warriors er det verste å ta for meg.

 

Løpe sirkel rundt "spellcasters" funker som oftest, de får som oftest panikk og begynner å løpe.

Synes det er gøy å møte på roguer, warrior og andre meleeklasser jeg ;)

 

Konstant frostshock + flamshock mens jeg spaserer bakover, og de kommer ikke nær engang :!:

Lenke til kommentar
Løpe sirkel rundt "spellcasters" funker som oftest, de får som oftest panikk og begynner å løpe.

For meg som Warlock er det intet problem. Bruker Fear eller Seduce slik at jeg får tid nok til å springe vekk og lade en Shadow Bolt mens du står der og henger eller løper som ei hodeløs høne. Repeat.

Lenke til kommentar

Kommer roguen nært nok kan han bruke "kick" for å avbryte hva enn spell du kaster og har du oppgradert kick blir du silenced i noen sek.

 

"Vanish" (improved stealth) avbryter alle(?) hold/freze/root spells.

 

Skal ikke lange tida før rougen har fått gjort veldig stor skade på spellcastern, så lenge han kommer seg inntil.

 

"Sprint" er meget kjekt å ha og. (+60% movement speed @ lvl 2)

 

Fear er vel det mest irriterende, men ikke vært noe serlig problem. Har bare opplevd det når fienden prøver å stikke av.

 

Har selv tatt lvl 35 Gnome Mage da jeg var lvl 30. Han angreip meg. Så han må ha vært ganske dårlig.

 

Prøver ikke å bevise at Rogue er "uber" class eller noe slikt. Har sine svakheter de og. Noe jeg tror er Warriors (egen erfaring).

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
"Vanish" (improved stealth) avbryter alle(?) hold/freze/root spells.

You probably won't get a fear off against a well-played rogue. Your best chance is to see them first and hit them so they can't stunlock you. Being able to survive that first burst of damage also helps. DoTs prevent them from stealthing, so this is a matchup where they're especially useful.

:D

Lenke til kommentar

Jeg ble lvl 33 på to uker og nå har jeg pausa helt. Har ikke spilt på ei uke, er ganske lei World of Warcraft. Jeg har spilt alle betaene siden start så kan alle quests opp til lvl 40-45 på begge sider, og alt er ganske "dull".

 

Vurderer å selge spillet mitt, tror ikke det var helt det store jeg, selv om jeg har vært så å si frelst siden i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...