Gå til innhold

Wow ble plutselig kjedelig


Anbefalte innlegg

En annen ting du kan gjøre er å starte med en ny character på en av de to RPG-serverene. Jeg har hatt en liten downperiode med paladinen min, selv om den kun er level 32 at the moment.

 

Jeg startet i hvert fall på en tauren warrior på Argent Dawn (det er vel det den ene RPG-serveren heter), og det blir akkurat som å starte med blanke ark.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en pause fra lvling of grinding og sneak deg up til alliance/horde områder som er vanlige steder for folk rundt lvl 10 og drep alle. Kjempe moro :)

 

En ting jeg liker er å solo instances som jeg gjorde når jeg var mindre i level. Veldig gøy så får man all den deilige looten. Ta for example Wailing caverns eller ragefire chasm. (horde) Har ennå ikke spillt alliance. Det blir på en måte nødutgangen min. Hvis jeg virker sliter med å finne noe så kan jeg jo alltid spille alliance :p

Endret av Khain
Lenke til kommentar
Ta en pause fra lvling of grinding og sneak deg up til alliance/horde områder som er vanlige steder for folk rundt lvl 10 og drep alle. Kjempe moro :)

Ja, å drepe lowbies er alltid spennende! Også så utfordrende, ikke minst!

Jeg er så glad jeg spiller på en RP-server. Og du minnet meg nettopp på hvorfor.

Lenke til kommentar
Gå tilbake til gode gamle CS du  :p

DUST!! :hrm:

 

For du gidder å sette deg max inn i et spill du kanksje skal spille i noen timer.

 

Tråden handler om hva kan man gjøre hvis man har blitt lei. Da kan man feks bare tusle rundt å leke seg. Det fungerer i mange slike spill der man ikke har noe slags tidsfrist eller bare en rute å gå. Lekte meg med gravity gunnen i timesvis på HL2. Lekte en god stund med å kaste ting på vaktene i starten på HL2 og. Så shut the fuck up. Var et forslag.

Sorry da! Er det så my å bry seg om? Var jo bare et tåpelig lite innslag fra en ung bergenser :p. Kan godt edite det bort hvis det er det du vil...

Lenke til kommentar
Ta en pause fra lvling of grinding og sneak deg up til alliance/horde områder som er vanlige steder for folk rundt lvl 10 og drep alle. Kjempe moro :)

Ja, å drepe lowbies er alltid spennende! Også så utfordrende, ikke minst!

Jeg er så glad jeg spiller på en RP-server. Og du minnet meg nettopp på hvorfor.

Lol, sure minner?

 

Det er ikke for utfordringen. Det er at du vet at noen sitter der og klager, og du er grunnen til det. Det er drive kraften. Folk som deg :D

 

Å bli drept av andre spillere (samme hvilken lvl) er alltid spennede. Lol, hvordan kan du klage på å bli drept av en annen spiller når du spiller i en PvP server?

Endret av Khain
Lenke til kommentar
Lol, sure minner?

 

Det er ikke for utfordringen. Det er at du vet at noen sitter der og klager, og du er grunnen til det. Det er drive kraften. Folk som deg :D

 

Å bli drept av andre spillere (samme hvilken lvl) er alltid spennede. Lol, hvordan kan du klage på å bli drept av en annen spiller når du spiller i en PvP server?

nå har dere sjansen til å se hva som fåregår i hodet til en ganker gutter og jenter! ikke la denne sjansen gå! spør alt dere lurer på om ganking!

 

til topic, ble lei quests ved lvl 30 ish, tok en pause i 2 uker ved lvl 42 på grunn av quests, og siden jeg ble drept/campet av 3 høyere lvl hordes. Begynte å spille litt igjen i dag, quests er fortsatt noe piss, men vil komme til lvl 60, tror ting blir bedre da.

Lenke til kommentar
Det har kanskje veldig mye med at du spiller nettopp shaman!?

De er ikke så ubergode som folk skal ha det til... Jeg har en selv, men synes det er mye lettere å være foreksempel pala eller rogue. :yes:

Plus at jeg har hørt de blir svakere på høyere lvl.

Men for all del. det er en virkelig morsom klasse å spille ;)

Lenke til kommentar

Lagde en NightElf Rogue på Stormreaver igår, etter å ha prøvd både Gnome Mage på Silvermoon (PvE) og Undead Priest på Zenedar (PvP), så tenkte jeg å prøve en "nærkontakts"-spiller... Storkoser meg rundt stranden i Auberdine, fisker litt og dreper krabber, dø krabber.

 

Elsker å finne ut hvordan jeg kan lettest, fortest og mest effektivt drepe fiender, alltid morsomt. Og det er en god del mulige taktikker jeg har kommet frem til og :p.

Gleder meg til rundt level 30, skal bli morro å faktisk kunne yte noe i raids, og ikke bare måtte stå på siden og kanskje få drept noen lav-level horde på villspor.

 

Men for all del, om du er lei er vel kanskje en liten "sosial"-pause det beste, ja.

Lenke til kommentar

Tror det ligger mye i det å ta seg tid og ikke forvente å levle hver dag bare for å levle. Har spilt litt vel mye i det siste selv, og merker det tar på. Fått en 28 rogue og en 31 warlock hittil (7 days /played halvannen uke etter release), men tror nå jeg skal ta det litt med ro og ikke bare spille for å levle.

 

Håper de får på plass honor poeng og sånt snart, så det blir NOE SOM HELST vits å PvP'e. Da tror jeg ting virkelig kan ta seg opp.

Lenke til kommentar
Lol, sure minner?

 

Det er ikke for utfordringen. Det er at du vet at noen sitter der og klager, og du er grunnen til det. Det er drive kraften. Folk som deg :D

 

Å bli drept av andre spillere (samme hvilken lvl) er alltid spennede. Lol, hvordan kan du klage på å bli drept av en annen spiller når du spiller i en PvP server?

Morsomt at det finnes folk som deg... Alltid sett på dere som en snodig rase :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

man dreper/ganker lowbies fordi du vet at de blir forbanna. helt riktig at det er drivkraften for sånne som oss. jævlig morsomt er det.

 

morsomste er å mind controlle de og angripe andre lowbies!

 

hva skal du gjøre som lvl 60 ? mind controlle lowbies :D

 

en av grunnan for at jeg er priest.

Lenke til kommentar

Skjønner fortsatt ikke hva som er problemet :s

 

Ja det kan være slitsomt å bli ganka HELE tia. Men, vi jo er FIENDER. Hva mer skal du forvente enn å blir drept av fienden din, samme hvilken lvl.

 

Ser så mange som løper når de ser en høy lvl alliance (ifra horde sida), De dør jo uansett om de ville at du skulle dø. Så dø ihvertfall med ære... Roleplaying.

 

Skjønner ikke at det ikke er flere som blir pissed pga corpse camping :s

Lenke til kommentar
Ta en pause fra lvling of grinding og sneak deg up til alliance/horde områder som er vanlige steder for folk rundt lvl 10 og drep alle. Kjempe moro :)

Ja, å drepe lowbies er alltid spennende! Også så utfordrende, ikke minst!

Jeg er så glad jeg spiller på en RP-server. Og du minnet meg nettopp på hvorfor.

Lol, sure minner?

 

Det er ikke for utfordringen. Det er at du vet at noen sitter der og klager, og du er grunnen til det. Det er drive kraften. Folk som deg :D

 

Å bli drept av andre spillere (samme hvilken lvl) er alltid spennede. Lol, hvordan kan du klage på å bli drept av en annen spiller når du spiller i en PvP server?

I grunn ikke, siden man ikke kan bli angrepet i eget territorium om man ikke selv vil det, og på serveren min blir jeg ikke angrepet om jeg ikke selv vil det. Jeg bare ser ikke hva som er så moro med å drepe noen som er 20 levels under en. Like spennende som å drepe en mob 20 levels under deg, yes.

 

Derfor spiller jeg ikke på en PvP-server, jeg ikke har noe orgasmisk utbytte av å ganke folk som er sjanseløse.

 

Og folk som deg er grunnen til at PvP-serverene er tragiske. Latterlig mentalitet at man skal gjøre noe utelukkende for å irritere folk, og faktisk synes det er moro.

Lenke til kommentar

Heh, tragisk å se hvor sta og fordømmende folk er mot gankere. er selv lvl 26 og har ennå hvert borti de alliance delen som lvl 10 folk vanker i. men har blitt ganka så mange ganger. Fortsatt skjønner jeg hvordan det kan være moro bare av å se på de (gankere).

 

Som jeg sier. er du i krig mot fienden så driter jeg om det er spedbarn, gravide, småbarn, lvl 10, gnome, lvl 1000000 bare jeg er med i krigen så er det greit.

 

Noen folk tar WoW til det ekstreme og går på RP server for å minske realismen '-_-

Lenke til kommentar

Wow er ikke så utrolig spennende her heller, men det er nok fordi jeg har sluttet å queste og bare "grindet" fra lvl 24 til 33. Men innimellom blir det spennende når jeg støter på hordes (er i Arathi på pvp-realm). Ufattelig mange lvl 40+ som enda ikke vet hvordan de skal bruke sine skills og dør mot min lille mage :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...