Gå til innhold

Wow ble plutselig kjedelig


Anbefalte innlegg

Når jeg startet å spille Wow satte jeg meg et mål at jeg skulle få ghost wolf (level 20). Dette gikk gaske fort å var redd for at jeg skulle nå level 60 alt for raskt.

 

Xp ble mer å mer krevede pr level, så det er ikke problemet lengere.

 

Problemet er at jeg har "alt" jeg satte meg som mål å skaffe.

Har støtte for mail armor, mount og greie items. Dessuten føler jeg at questene er blitt "vanskeligere/mer tidskrevende" når man er over level 40.

 

Dessuten er det helt tomt i alle level 40+ områdene, så er drit kjedelig :(

Vurderer å starte ny spiller, men blir jo bare de samme questene på nytt.

 

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette. Ville vel egentlig dele min frustrasjon og lurte på on noen andre føler det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som du har hatt det for travelt med å lvl'e. Det er viktig å ta seg god tid til å studere verden. Jeg er selv blitt 20 lvl warrior etter nå en ja...en ukes spilling (mest 3-4 timer på kveldstid). Syntes spillet er fantistisk gøy jeg. Og har bare vært i ca 8-10% av spillverden og kun sett 3 orker...som jeg ikke engang kunne ta. Altså...mye gøy og spenning igjen for min del. Men jeg er en slik som liker å vite alt om et område før jeg går inn i neste....eller mer lære seg 2-3 greie områder før man begynner å vandre for langt.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

nu kan du angre at du rusha deg til lvl 40+

 

et stikkord: PvP

 

stranglethorn vale på servern min er jo rene krigen. kan ikke gjøre quests der uten å måtte drepe 3-4 horde per creep du dreper.(litt overdrevent da)

 

samme gjelder vel hillsbrad og... jævlig morsomt!

Lenke til kommentar

Jeg hadde aspect of the cheeta som mål, blir vel litt det samme. Ble også litt skuffet i begynnelsen av 20-tallet, frustrert, litt for mange områder å velge i, proffesionene mine virket håpløse og utvikle videre...

 

Men når jeg jeg kom meg litt oppover på 20-tallet (er 27 nå) fant jeg ut at thousand needles er et morsomt sted, og oppdaget flere fine steder. Nå er jeg strengt tatt ikke så misfornøyd med at steder er tomme, jeg har møtt hyggelige mennesker i et godt laug, som alltid hjelper om jeg skulle trenge det, og jeg liker i alle tilfeller å soloe... Og jeg er mange nivåer under deg. Poenget mitt er vel at om en spiller jevnt og trutt i stedet for å powergame som en gud, og passer på å ikke gjøre ting som ikke er moro bare for å "komme videre", så blir de "kjedeligere" periodene kortere. I alle fall for meg. Hittil.

 

Men har du klatret opp til 40 allerede har du vel sikkert spilt så tett at en pause mest vil være av det gode?

Lenke til kommentar

Akkurat nå føler jeg at jeg har en liten "dødperiode". De jeg spiller med har levlet fullstendig fra meg pga jeg hadde en ukes ferie og ikke fikk spillt så mye. Jeg er snart level 18, og de andre er rundt level 30 :( Jeg gjør jo NULL damage i forhold til dem. Tok deadmines i går, det var greit nok.. men også pga jeg spillte sammen med de, så fikk jeg nesten ingen XP. Det er på en måte som en ond sirkel, jeg mister lysten til å spille, men bør spille mer for å prøve å ta de andre igjen..

 

*sukk* Det er hardt å være datanerd :p

Lenke til kommentar
nu kan du angre at du rusha deg til lvl 40+

 

et stikkord: PvP

 

stranglethorn vale på servern min er jo rene krigen. kan ikke gjøre quests der uten å måtte drepe 3-4 horde per creep du dreper.(litt overdrevent da)

 

samme gjelder vel hillsbrad og... jævlig morsomt!

De fleste er lavere level en meg, så dem gidder ikke attacke meg. Dersom jeg attacker gidder dem ikke slåss.

 

Står bare i ro mens jeg slår på dem å ler av meg :cry:

 

Jeg har dessuten ikke "rusha" meg. Jeg spillet shaman i beta også å kan alle questene.

Lenke til kommentar
nu kan du angre at du rusha deg til lvl 40+

 

et stikkord: PvP

 

stranglethorn vale på servern min er jo rene krigen. kan ikke gjøre quests der uten å måtte drepe 3-4 horde per creep du dreper.(litt overdrevent da)

 

samme gjelder vel hillsbrad og... jævlig morsomt!

De fleste er lavere level en meg, så dem gidder ikke attacke meg. Dersom jeg attacker gidder dem ikke slåss.

 

Står bare i ro mens jeg slår på dem å ler av meg :cry:

 

Jeg har dessuten ikke "rusha" meg. Jeg spillet shaman i beta også å kan alle questene.

Prøv en annen rase da vet du, selv om Tauren Shammy er den beste :)

 

Blei selv akkurat lvl 20, og synes det er rådeilig med GhostWolf! Og jeg har bare vært i 3 forskjellige områder enda : Mulgore, Barrens og Durator!

Lenke til kommentar
Det er på en måte som en ond sirkel, jeg mister lysten til å spille, men bør spille mer for å prøve å ta de andre igjen..

NEI!

hvis de du spiller med til vanlig spiller mer enn deg og flyr fra deg i lvl's i hytt og pine, så får du bare finne noen på samme lvl som deg og spille med. Det er veldig sjelden du møter folk som ikke holder på med de samme questa som deg.. Bare spør litt rundt, trenger ikke ha så mye tålmodighet heller. :)

Lenke til kommentar

Akkurat det samme skjedde vel for mange med HL²

 

Man spiller altfor fort, må ta seg tid. Halve morroa med wow er jo

interaksjonen med andre. Teame opp og gå etter vanskelige quests, reise og oppdage nye byer, reise inn i horde\allaince land og bli wacka, fly fly fly og atter fly. (blir aldri lei av å fly)

 

Jeg nyter hvert sekund av wow, og gruer meg nesten til høyere lvl.

 

Vurderer allerede nå å starte på nytt, bare for å prøve alle raser.

 

 

V :)

Lenke til kommentar
bare snakk om å begrense seg,

 

Ja, dette er jo sant. Mange ganger jeg har kommet til nye steder med spennende monstre som jeg kanskje kunne klart, men i stedet så snur jeg og prøver å lvl slik at jeg vet jeg tar dem. Da holder jeg spenningen over lang tid...i og med at jeg bruker timevis/dagevis på å spekulere ut hvordan jeg skal få slått dem.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg spiller wow. Men skal, venter på bredbånd. Ventet i 3 måneder no :(. Jaja. Men testa litt beta hos kompiser og på lan osv. Og jeg husker vi hadde det masse morro i utallige timer bare ved å suse rundt og leke med de " emotions" tinga (i allefall der man kan ned på kne og tigge, eller danse osv). Hehe. stilte opp rekker med dverger som danset. Det var tider det.

Lenke til kommentar
Gå tilbake til gode gamle CS du :p

DUST!! :hrm:

 

For du gidder å sette deg max inn i et spill du kanksje skal spille i noen timer.

 

Tråden handler om hva kan man gjøre hvis man har blitt lei. Da kan man feks bare tusle rundt å leke seg. Det fungerer i mange slike spill der man ikke har noe slags tidsfrist eller bare en rute å gå. Lekte meg med gravity gunnen i timesvis på HL2. Lekte en god stund med å kaste ting på vaktene i starten på HL2 og. Så shut the fuck up. Var et forslag.

Lenke til kommentar

Jeg er level 23 nå, og det er da stadig et eller annnet mål. Å nå neste level er alltid et mål, f.eks. ... Og jeg synes det har gått fortere i det siste, selv om det visselig går saktere, men det er vel fordi jeg ikke har gjort tingene før, og ser nye ting blabla. Samtidig er hvert 10. eller 5. tradeskill-rank (Tailoring blir jo et helvete når jeg ikke gidder å kjøpe wool og silk i dyre dommer) et mål, akkurat som hver 10. level, når det skjer ting.

Den siste tiden var det å få satt sammen et guild et mål, så var målet å få skrapt sammen 10G til et Guild Tabard, og begge deler gikk jo etter hvert. Festen vi hadde da guilden var registrert var noe av det morsomste jeg har gjort i WoW, og jeg fikk verken penger eller experience, tvert i mot brukte jeg masse penger på fyrverkeri og drikke. Samtidig tusler jeg rundt og ser på verden, uten at jeg nødvendigvis får noe annet ut av det enn noen pene screenshots. Tok båt til Teldrassil bare for å teste fiskeforholdene, vandrer rundt i Ashenvale og treffer igjen Night Elves som jeg groupet med da jeg skulle finne heartswood for level 20-questet... Og fremdeles har jeg mange levels igjen å se fram til, og masse god RP-ing med folk, og en stadig voksende guild. Tok min første instance i dag, Deadmines, og det gikk jo usannsynlig bra, med bare en idiot i gruppen som vi fikk byttet ut fort. Kunne absolutt ikke tenke meg å gjøre ting fortere enn de går nå. Skal jo nyte spillet, og ikke løpe avgårde til level 60. Eneste jeg virkelig kunne tenke meg NÅ er en skikkelig kappe, alle andre som er over level 15 har jo en sånn lang en, og jeg er over 20 ... Hater dem. Alle sammen. >_>;;

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...