torstein_a Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg har lest at kjølepasta er bedre enn Thermal Pad, men hvis det f.eks følger med Thermal Pad skal jeg da fjerne paden, for så og ta på kjølepasta? Eller kan det både være Thermal Pad og Kjølepasta`? (PS hvor får man tak i skalpell e.l. til påsmurning av kjølepasta?) Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Thermal pad er mer enn bra nok dersom du ikke skal overklokke. Skal du bruke goop bør du uansett kjøpe en av de bedre for at forskjellen skal være særlig merkbar tenker jeg. Eneste minuset jeg kommer på med thermal pad er at på min maskin limte kjøleren seg godt fast i prosessoren, slik at prosessoren fulgte med når jeg demonterte kjøleren (og det uten at jeg hadde åpnet låsearmen til prosessoren.. Men gikk heldigvis bra) Jeg har demontert/montert prosessoren min 3 ganger uten å bruke goop/skifte thermal pad uten forandringer i temperatur Lenke til kommentar
torstein_a Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Hvordan er det å fjerne thermal-paden da? Er det "stress"?? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Nei. Ganske enkelt. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 da ville jeg nok ha fjernet thermal-pad'en og slengt på litt AS5! 80 kroner elns tror jeg Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ville satset på goop/kjølepasta ja. Den beste: AS 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå