Ayabara Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Heisann godtfolk. Jeg søker som ventet råd til kjøp av en ny telefon. Mine krav og preferanser: Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Nei. -Spill: Ikke viktig. Form: -Format: Ikke viktif. -Vekt: Ikke viktig. -Antenne: Intergrert. Skjerm: Farge -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: Litt usikker her. 6230 er en av de jeg har vurdert, men det er vel også det minste en skjerm bør være. Jeg kommer neppe til å spille noe særlig. -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg driter penger ;-). Jeg kan bruke opp til 4-4500 kr, men det gjør ingenting om den blir billigere. Diverse: -Merke: Har nå en T630, men er ikke helt fornøyd med den. Grunnen er at jeg vil bruke tlf som både vekkerklokke og kalender (holde greie på bursdager år etter år). Hadde tidligere en Nokia 6220, og trivdes mye bedre med denne på de nevnte områdene. Har også hatt en Samsung tidligere, men var heller misfornøyd med menysystemet. Etter det jeg hører har de imidlertid begynt å ta seg sammen. Noe annet enn Nokia, SE og Samsung har jeg ikke stor erfaring med, men jeg har et åpent sinn. -Kamera: Ja. -Videokamera: Uviktig. -Symbian: Kan ikke nok om det til å vite om jeg bør ha det. -triband: Ja. -Infrarød port: Uviktig. -Bluetooth: Ja. -Minne: Nok til i allefall 200 bilder på telefonen. -Minnekort?: Uviktig. -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: Uviktig. -UMTS/3G: Ville vært fint med enten dette eller EDGE, men ikke noe must. -Wlan: Vet ikke. -GPS: Nei. -Radio: Ikke veldig viktig. -Bruksområder: Ringer litt og sender ganske mye SMS. Bruker ikke kameraet mye i dag, men dersom det er bra(!) så tror jeg nok det vil komme til å bli brukt mye både på fest og for å fange øyeblikker der jeg ikke har Ixus'en min for hånden... Kalender og vekkerklokke er som nevnt viktig. I tillegg er jeg jo litt gadget-freak, så jeg kommer sikkert til å more meg over andre ting også.. Venter i spenning. :-) Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Samsung D500, den passer vel deg bra! Menysystemet er 3x3 ruter.. EDIT: den har et vedlig bra 1,3 Mpix kamera, bluetooth, jeg vet ikke åssen kalenderen er.. Hvis du ikke kan ha så dur telefon (noe det står at du kan) så kan du se på k700i.. Endret 23. februar 2005 av C4mpi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå