Potetdamen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 min rogue, snart lvl 36 Lenke til kommentar
X672 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 1 million dmg http://www.x672.net/pictures/wowdmg.jpg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Her har vi shamanen min... Ikke for å være frekk men den guild tabarden var ikke spesielt fin. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Haha... Her ser vi min warrior dreper herod for trettiende gang ellerno... Latterlig svak han der Lenke til kommentar
Omar Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Haha... Her ser vi min warrior dreper herod for trettiende gang ellerno... Latterlig svak han der Øy, ikke overdriv nå. Første gang jeg var med på å ta han (jeg var lvl 35), fikk jeg helt sjokk. Syntes han var ubar imba2k lissom. Etterhvert ble det ikke no problem å ta han, men jeg syntes aldri han har vært enkel. Men med et par lvl 40 tanks i partyet så er det seff ingen prob... Men for et party av lvl 36-38 folk kan det være en utfordring. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 haha neida lett om du kan taktikken.. Som casters står på toppen og når han roper blades of light eller starter WW så går man litt unna... da dauern fort Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 rahz0r: fin kamera "triksing" der ja... ser jo gigantisk ut .P Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 her er min taur warior den er ikke så stor bare lvl 4 starta i dag for 1 1/2 time siden Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Dere gutan (PCT & X627) som har spilt det en stund, hvordan har dere fått frem de forskjellige statistikkene? Tenker på den med damage og den andre der dere drepte en eller annen nisse for femte gang. Forøvrig skal jeg snart komme med et bytt bilde av min Gnome. Planlegger å se om jeg kan få han til å bruke en zweihander når han er oppe i level. Edit: Leif og presisering Endret 16. mars 2005 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Natten senker seg og det blir fullmåne over Orgrimmar, det er da jeg oppdager at noe rart er i ferd med å skje med min Druid....... Hvor fikk du den hjelmen fra? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Her er min NE Rogue i lvl 40 :> Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 så, er det noen som blir med og laget ett tomansguild (får 8 andre til å joine og stikke etterpå), nå 40 og skaffe seg 2 kritthvite tigre.. req: Ene MÅ hete Sigfried, den andre Roy Guildnavn: "Sigfried & Roy" frister å gjøre det på pur faen.. jepp så lite liv har jeg at jeg ville laget en character kallt Roy og lvl'a an opp til 40 bare for pur f. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå