Zindre- Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 http://www.axemen.org/deetee.jpg Søte sverd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Her er min prest level 33. Eneste jeg har truffet som er holy priest. Og folk kommenterer det med "Er det sant?!" "Holy?! Ikke shadow?!" Og når jeg drar frem et tøft holy-spell, så er det sånn "Woow.. det har jeg aldri sett før! Hva heter det?!" Men sånn er det.. går an med holy også ^^ Synes at nederste oppsettet er greiest ;> Kan lyse opp litt og kan heale med lyset. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Her er min Shaman lvl 25... (mulig jeg må skifte bukser... ) Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Er faktisk Phantom Blade som kan lages av en Master Weaponsmith. Trenger syke ingredienser for det da, som tok en tid å samle. Er vel : 28mithril bars 8 truesilver bars 8 aquamarines 6 breath of wind ( zzz å finne ) 8 solid stones Noe i den duren hvertfall. Det andre sverdet er Sword of Serenity som er questreward i SM. http://www.axemen.org/profiler/char.php?na...rver=Ravencrest Der er det vel en bedre oversikt om du vil se stats på de. Endret 2. mars 2005 av DeeTee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Er faktisk Phantom Blade som kan lages av en Master Weaponsmith. Trenger syke ingredienser for det da, som tok en tid å samle. Er vel : 28mithril bars 8 truesilver bars 8 aquamarines 6 breath of wind ( zzz å finne ) 8 solid stones Noe i den duren hvertfall. Det andre sverdet er Sword of Serenity som er questreward i SM. http://www.axemen.org/profiler/char.php?na...rver=Ravencrest Der er det vel en bedre oversikt om du vil se stats på de. Heisann. Må bare få si at det der var nydeli! Jeg har en rouge selv (kan ikke poste pic nå folkens), og må undre over at du bruker sword i begge henda. jeg har nemlig hørt at man mister spesielle egenskaper som rougen har om man ikke har dagger i mainhand. stemmer dette? Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Mener å tro at han er warrior og ikke rouge. Sorry min feil. glømte å sjekke bildet Endret 2. mars 2005 av tep0sen Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Er faktisk Phantom Blade som kan lages av en Master Weaponsmith. Trenger syke ingredienser for det da, som tok en tid å samle. Er vel : 28mithril bars 8 truesilver bars 8 aquamarines 6 breath of wind ( zzz å finne ) 8 solid stones Noe i den duren hvertfall. Det andre sverdet er Sword of Serenity som er questreward i SM. http://www.axemen.org/profiler/char.php?na...rver=Ravencrest Der er det vel en bedre oversikt om du vil se stats på de. Har senerity selv, men må få en guildie til å crafte det main-hand våpenet Endret 2. mars 2005 av Zindre- Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 NE Hunter level 24. To kamerater som står sammen med meg. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du vil miste egenskaper ja, som de skillsa som bare kan brukes med Dagger i mainhand. Men med et 1h sverd med høy maxdamage, gjør man usannsynelig mye sinisterstrike / eviscerate damage. Kombinert med coldblood synes jeg dette er gøy. Uansett funker cheapshot, så da er det greit Går assasination/combat, så har ikke mest bruk for daggers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du vil miste egenskaper ja, som de skillsa som bare kan brukes med Dagger i mainhand. Men med et 1h sverd med høy maxdamage, gjør man usannsynelig mye sinisterstrike / eviscerate damage. Kombinert med coldblood synes jeg dette er gøy. Uansett funker cheapshot, så da er det greit Går assasination/combat, så har ikke mest bruk for daggers. Ok. da tenker jeg meg at jeg kommer til å fyre pådaggers for amushs etc, og så ha macro eller hotkey for å skifte til dagger etter det...gleder meg Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Bilde av min NE Hunter level 25. Tatt nettopp. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) her er min paladin etter en "litt" strabasiøs kamp mot edderkoppene i Dustwhallow marsh http://img141.exs.cx/img141/2793/spiders1ax.jpg Imponerende! Jeg klarer kansje 3 mobs på min egen level samtidig med min shaman level 27, 5 er imponerende Sliter litt når jeg går tom for mana, noe som lett skjer med mange mobs på en gang.. edit: purpledonkey, hvor fikk du tak i den hatten, jeg vil ha! etter jeg respecca talents til litt mer holy kan jeg ta rundt 6-7 mobs hvis jeg har alle shields og heals klare på engang Ps: granater hjelper ^^. Endret 3. mars 2005 av Keylar Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 min lvl 23 pally V Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hmm, lasta opp et bilde her istad, men ser ut til at det har blitt sletta.. Slenger det opp på nytt Level 39 paladin Lenke til kommentar
Choo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Her er min level 25 Paladin, xP Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Her er min emm.... Hvordan i hælv.... får dere resiza bildet og bevarer oppløsning på den måten? Endret 7. mars 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Cirox Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Natten senker seg og det blir fullmåne over Orgrimmar, det er da jeg oppdager at noe rart er i ferd med å skje med min Druid....... Endret 8. mars 2005 av Cirox Lenke til kommentar
Peri Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Redde alliance Jeg som sitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå