Roberticus Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 "Gold farmer tatt på fersken?" LOL så stakkaren har ikke lov å maile gull til en alt? Var ganske mye det der ja, men la hagla ligge til du vet at det er jaktsesong for å si det slik. Prøve å få ordnet med noen bilder jeg også etterhvert. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Om dere husker så rabulerte jeg om å få en Zweihander til gnomen min. Det klarte jeg for en stund siden, og her er bilder av det (så får det være det samme at jeg har gått over til øks og skjold igjen. (disse bildene er klikkbare). Og ja, jeg vet, det kan se noe skittent ut dette bildet. Her er et annet bilde. Likte veldig godt lyset på dette skjermbildet. Legg forøvrig merke til at sverdet er lengre enn gnomen selv, og derfor står stappet ned i jorden. Forøvrig spiller jeg på Zenedar, føl dere fri til å ta kontakt om dere vil. Edit: Liten feil på lekkje Endret 4. mai 2005 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 det andre bildet er linket til det første... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 det andre bildet er linket til det første... Ok takk. Det er korrigert nå (ooh, mitt innlegg nr 1100) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) OT: Hva er en Gold-farmer? En person som dreper flere spesielle fiender eller gjør spesielle ting for å skaffe seg mest mulig gull så fort som mulig. Farming er det samme, men da gjelder det items. Noen bruker det tydeligvis også som et begrep på at noen sender penger til en annen karakter man innehar, ofte nystartet. Det er vel heller twinking, men whatever floats your boat. Endret 6. mai 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 OT: Hva er en Gold-farmer? En person som dreper flere spesielle fiender eller gjør spesielle ting for å skaffe seg mest mulig gull så fort som mulig. Farming er det samme, men da gjelder det items. Noen bruker det tydeligvis også som et begrep på at noen sender penger til en annen karakter man innehar, ofte nystartet. Det er vel heller twinking, men whatever floats your boat. Ofte er disse kinesiske og blir bannet.. Grunnen til at de blir banna er at de bruker hele dagen sin på å farme penger, lage inflasjon på AH og deretter selge gullet de har fått i WoW for ekte penger på eBay, noe som er ulovlig. Har møtt på 3 folk på Silvermoon som er fra Asia elns, spurte dem om hvor mye gull de hadde og fikk som svar: "Arcane crystal x 10=300g ???????????" Sier litt Lenke til kommentar
X672 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Min mage med den nye staff'en min Guild masteren min opner opp ett trade vindu til meg og ligger den inn, fekk den gratis Lenke til kommentar
arlion Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 noen som er heldige ^^ er det +9 intellect enchanten som gir det gule lyset? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 navnet på staven er jo glowing brightwood staff... Men det er første jeg ser uten glow enchant. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 int enchant på våpen gir gult lys ja. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Her er da et bilde av den nye warrioren min. Level 30 for øyeblikket. Grunnen til at jeg ikke bruker Whirlwhind axe er for øvrig fordi jeg trener meg i 2hs :] Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 har nå kommet tell lvl 47. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Endelig epic mount! http://img70.echo.cx/img70/3161/jayan48mq.jpg Bra bilde. Endret 7. mai 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå