Jooakim Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Nå har Futurama begynt å gå på TV2 igjen gå ca. 02:00 hver dag Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Bare synd at det går så himla seint da! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Vet. Det er jo ett barnevennlig program, så... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Vet. Det er jo ett barnevennlig program, så... Det kan vel diskuteres. Det er vel på linje med simpsons, eller kanskje rettet mot litt eldre. Sendetidspunktet passer jo verken barn eller voksne.. Genialt er det i allefall. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Genialt! Hvorfor har ingen sagt ifra om dette før?! btw, sendetida passer meg fint, rekker å se seinfeld og diverse på tv3 først Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Er vel først og fremst ungdommen som ser på sånne programmer, og når det er skole kl. 08:00 dagen etterpå er det for seint... Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Klokka 2 om natta... Skal vi se... Kommer jeg til å sitte oppe så seint for å se Futurama? Nei, tror ikke det... Hvorfor kan de ikke sende det i 3-tida om dagen? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Det er utrolig så stemoderlig behandling Futurama har fått på norske kanaler - gikk det ikke enten kjempesent (langt på natt) eller supertidlig på ettermiddagen (femtiden) når det har vært sendt tidligere også? Ikke at det gjør så mye - jeg har sesong 1-4 på DVD og har vel vært igjennom samtlige episoder to ganger nå - en med standard lyd og en med kommentar fra Matt Groenig & co Endret 23. februar 2005 av Shimano Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Fikk med meg en god del episoder da det ble vist på dagen i helgene, men hvorfor ikke sende det ved 6-7 tiden? Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 macgyver :p :p MacGyver kan ta med seg lommekniven sin og gå å legge seg! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det er utrolig så stemoderlig behandling Futurama har fått på norske kanaler - gikk det ikke enten kjempesent (langt på natt) eller supertidlig på ettermiddagen (femtiden) når det har vært sendt tidligere også? Ikke at det gjør så mye - jeg har sesong 1-4 på DVD og har vel vært igjennom samtlige episoder to ganger nå - en med standard lyd og en med kommentar fra Matt Groenig & co har sett alle jeg og, og sett en sesong med kommentarer. ganske morro det kommentarsporet! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det er utrolig så stemoderlig behandling Futurama har fått på norske kanaler - gikk det ikke enten kjempesent (langt på natt) eller supertidlig på ettermiddagen (femtiden) når det har vært sendt tidligere også? Ikke at det gjør så mye - jeg har sesong 1-4 på DVD og har vel vært igjennom samtlige episoder to ganger nå - en med standard lyd og en med kommentar fra Matt Groenig & co hvor får man kjøpt alle futurama sesongene på dvd? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hvor får man kjøpt alle futurama sesongene på dvd? Platekompaniet, Free Recordshop, Play.com - overalt egentlig Jeg har kjøpt flere av mine Simpsons- og Futurama-bokser hos Outland i Østbanehallen i Oslo. De har hatt relativt gode priser. Edit: Ser at det nå også har kommet en kjempeboks med 15 DVD'er som da dekker alle årgangene (= 72 episoder) - regner med at det er det samme innholdet som i de 4 separate settene Endret 23. februar 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Sendetidspunktet passer jo verken barn eller voksne.. det passer perfekt for meg, da har jeg no fett å se på før jeg legger meg det var på tide det bynte å gå igjen Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Bare synd at det går så himla seint da! Går jo an å se det nå som det er vinterferie, men du har rett, det går for sent til å jeg kommer se det etter at skola begynner igjen. Kul serie. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Edit: Ser at det nå også har kommet en kjempeboks med 15 DVD'er som da dekker alle årgangene (= 72 episoder) - regner med at det er det samme innholdet som i de 4 separate settene da var den i hus.. takket være kjæresten min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå