Gå til innhold

Futurama på Tv2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er utrolig så stemoderlig behandling Futurama har fått på norske kanaler - gikk det ikke enten kjempesent (langt på natt) eller supertidlig på ettermiddagen (femtiden) når det har vært sendt tidligere også?

Ikke at det gjør så mye - jeg har sesong 1-4 på DVD og har vel vært igjennom samtlige episoder to ganger nå - en med standard lyd og en med kommentar fra Matt Groenig & co :D

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Det er utrolig så stemoderlig behandling Futurama har fått på norske kanaler - gikk det ikke enten kjempesent (langt på natt) eller supertidlig på ettermiddagen (femtiden) når det har vært sendt tidligere også?

Ikke at det gjør så mye - jeg har sesong 1-4 på DVD og har vel vært igjennom samtlige episoder to ganger nå - en med standard lyd og en med kommentar fra Matt Groenig & co :D

har sett alle jeg og, og sett en sesong med kommentarer. ganske morro det kommentarsporet!

Lenke til kommentar

hvor får man kjøpt alle futurama sesongene på dvd?

Lenke til kommentar
Hvor får man kjøpt alle futurama sesongene på dvd?

Platekompaniet, Free Recordshop, Play.com - overalt egentlig :)

Jeg har kjøpt flere av mine Simpsons- og Futurama-bokser hos Outland i Østbanehallen i Oslo. De har hatt relativt gode priser.

Edit: Ser at det nå også har kommet en kjempeboks med 15 DVD'er som da dekker alle årgangene (= 72 episoder) - regner med at det er det samme innholdet som i de 4 separate settene :)

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...