Immorten Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Noen som gidder å hjelpe meg med et koblingsskjema for LCD displayet jeg akkurat har kjøpt? Jeg har dette displayet Greets. Endret 23. februar 2005 av Immorten Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Er det mulig!? *HimleMedØya* Tror alle misser linken "monteringstips" nederst på sida! Som igjen fører til denne sida: http://www.ocshoot.no/lcd.htm Der står alt du trenger å vite vil jeg tro.. Endret 23. februar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
RB Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Alt utenom hvordan man skal koble trimpots til justering av bakgrunnsbelysning og kontrast står på OCShoot ja. Kobling av trimpots står beskrevet her (monteringstips på hammar.no) Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Hmm.. Nå har jeg loddet alt og gått over det 5 ganger. Da jeg har koblet den til og skrudd på pc'en, så lyser alle linjene på displayet.. Er det riktig? noen ganger jeg starter pc'en og smartie, så ser jeg skriften bak de firkantene hvis jeg ser fra 130° - 160°.. de Firkantene slutter aldri å lyse, men blinker innimellom pga. visningene med smartie.. Help anyone? -Immorten Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Du må stille på pot'en som styrer kontrast. Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 ok. nå er det gjort, men nå har jeg et nytt problem.. nå vises ikke tingene som de skal.. bare rare tegn noen steder på displayet.. er vel kanskje litt dumt å spørre om sånt, men jeg er ganske nuub.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Nøyaktig det samme problemet hadde jeg. Les denne tråden, og se om dt hjelper. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=382466 Foresten så er denne tråden feilpostet. Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Takk, og sorry.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Flyttes til eletronikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå