Camilio Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei, jeg har en bærbar P4 1,8ghz som bråker noe innamari:( Kan jeg skifte vifter på denne? Evt, kan jeg skifte kjøler? Øvrig info: Targa Visionary (kjøpt 2002 pris 19.000:( ) Windows XP Pro P4 1,8Ghz Harddisk: 30GB Floppy Cd-r/Dvd Skjermkort: 64Mb (shared) Minne : 256MB. Veldig takknemlig for svar! Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 De e ikkje umulig å bytte viftene nei, no har ikkje eg sett pcen då, men du må sikker skru litt.. ta av deksel osv kor mongen mm er viftene då? Lenke til kommentar
Camilio Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Ved godt mot nå Det er to vifter som sitter midt på maskinen ovanfor tastaturet. De er 2cm i diameter uten vifteblad og anslagsvis 4cm med vifteblada. Hvor tykke de er finner jeg ikke ut uten å åpne maskinen...skal jeg våge det? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hmm de ska vel ikkje skade og opne den.. e ikkje de bare plast deksel etc du trenge og ta vekk då? eg har opna Dellen til mamma mongen gonga Lenke til kommentar
Camilio Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Der er ei metallris som må fjernast..trur einaste måten er å åpne maskinen fra undersiden:( Tror jeg skrinlegger og kjøper ny pc. Tusen takk for hjelpen uansett alexsnader=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå