Gå til innhold

Nettbutikker med få erfaringer på akam.no

Anbefalte innlegg

I et tidligere innlegg i denne tråden, anslo jeg nettpris til å havne mellom 6500 og 7000 for EOS 350D hus. Prisen inkl 18-55mm er nå under 8000 hos billigste nettbutikk, men det er få erfaringer på de aller billigste. Er det noen som har handlet hos stretto.no og megabyte.as?

Endret av fishlake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke til webshopen til Stretto, men så vidt jeg vet er de et stort firma som bl.a leverer hjemme-PC ordninger til flere respekable kunder. Diakonhjemmet i Oslo er en av dem. Jeg hadde ikke nølt med å handle på Stretto hvertfall. Ser ut som megabyte.as er koblet til stretto på et vis.. samme webshopløsning, muligens samme eiere?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har akkurat handlet på Stretto. Mildt sagt imponert over service og priser der. Kunden står absolutt i fokus.

De sender pakkene med bedriftspakke dør til dør (ankommer dagen etter!).

Dersom du har bestilt en flere forskjellige produkter, og det viser seg at ett eller flere av produktene ikke er leveringsklar før senere, splitter de gjerne ordren uten videre omkostninger for deg.

Så, jeg fikk mitt Canon EOS 350D på døra, dagen etter jeg bestilte det, for 75 kroner i frakt... Batterigrepet som jeg bestilte samtidig, blir sendt uten ytterligere fraktkostnad når de får det på lager.

Vil du spare penger på en trygg måte, så kan jeg anbefale Stretto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...