Domodyret Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Eline AS Designet er så og si ferdig, så hadde vært fint med kommentarer, helst om hva som -ikke- er bra. Også lurte jeg på om noen har ett triks for å få vist "rammene" rundt bildet i IE? Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg beklager å skuffe deg, men jeg faktisk ikke noe å utsette på siden din! Mvh Primaxx Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Menyen er kjip. La den fylle hele boksen, istedet for å bli presset opp i venstre hjørne. Ellers pene farger og veldig tøff header. Ble imponert av denne. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Pen side dette, ikke mye å utsette på.. som ingardj sier, prøv å la menyen fylle hele side, den vriker litt rar nå som den er venstre stilt. De to "sløyfene " på hver side av menyen, skal de være en slags fortsettelse av menyen? De virker litt skakke, som om de er en anelse for lavt. eller en pen side. Friske farger som passer godt sammen Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Siden virker ikke i Safari (v1.2.4). Får bare opp en blank side. "Lokaltog" sin side hadde det samme problemet før, men det ser ut til at han har løst det.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Veldig pen side, flotte farger og en grei header. Eneste jeg ikke likte var hoveren i menyen. Litt for mørk kanskje? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 hmm, av en eller annen grund(har ikke sett på koden) blir menyen midstilt og uten margin i IE, men ikke opera! og man kan se en anelse av skjøtene på bakgrunden Ellers: kunne det blitt pent å låse bakgrunden? Hva har du tenkt å gjøre med linker? Alt i alt, veldig pen side. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Menyen skal jeg se på. Linkene har jeg tenkt røde. Kommer tilbake med update idag en eller annen gang Endret 23. februar 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Eline AS Nå har jeg oppdatert den litt. Fiksa på menyen, hva syns dere? Også lurte jeg på om jeg skulle bruke font-family: "Georgia", serif; eller font-family: "Helvetica", Arial, sans-serif; Georgia passer jo bedre, mens Helvetica er bedre å lese. Samt kunne jeg trengt å gjort noe med h2-elementet, noen tips? Endret 23. februar 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Veldig fint design synes jeg, fine fargekombinasjoner og detaljer! Tenkte først at menyen din kanskje var litt kjedelig, men etter å ha sett den litt, synes jeg den passer ganske fint, helt enkel og grei meny, som glir fint inn synes nå jeg! Keep it up! Lenke til kommentar
Legion Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 har ikke for vane å kommentere design, så ta dette med en klype salt. jeg syns de to sløyfene bryter litt med den vertikale flyten og blir som flekker på innrammingen av innholdet. de trekker for mye oppmerksomhet ved scrolling etter min smak. mulig de vil fungere bedre hadde de vært mindre. mulig banneren hadde tjent seg med å være blassere. mettet blått og gult blir mye kontrast og trekker mye oppmerksomhet. alt i alt syns jeg alt under menyen ble velidig fint Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Flott side, men: Jeg synes du bør presse inn en farge til. Ble litt matt. Sans-serif, arial. Ellers strålende! Bra arbeid! Lenke til kommentar
D-junkie Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg har svært lite å utsette på siden, meget bra. ...men hva er det der i headeren? * Blå sakkosekker innpakket i plast med sløyfe på? * Blå kubbelys innpakket i plast med sløyfe på? * Korpsuniformer som har vært til rens, innpakket i plast og hengt opp med rare kleshengere? Min gjetning på hva slags firma denne siden er for: klesbutikk eller klesdesign. Denne gjetningen er basert på bildet av buksen, skjorta og genseren, ikke headeren dessverre. Teksten som kommer etterhvert vil nok forhåpentligvis avsløre mer. Mener ikke å være krass, jeg kunne tross alt ikke gjort det bedre selv. Siden er meget bra, men akkurat nå forteller den jo lite bare med grafikken. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Solid gjennomføring, knallbra. Knallbra var derimot ikke fontbruken i h2 og body, der burde du eksperimentere og finne noe bedre enn det. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Jess, skal jobbe litt med typografien når jeg får tak i innholdet. D-Junkie: Kles- og Gave-butikk, så du hadde rett på 2 av 3 ;-) Endret 23. februar 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå