Gå til innhold

sysop på andre PC'er over internett


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-06-24 00:47, baldytheman skrev:

Quote:


Den 2002-06-23 22:24, ZL800 skrev:

Hei!

Jeg lurer bare på en ting. Er det noen som kan hjelpe meg med noe? Jeg skal fikse sånn at jeg kan være sysop på en annen PC. Sånn at jeg får full accs til den via internett. Men jeg er ikke sikker på hvaordan jeg gjør det. Hvordan programer som bruke osv. Er det noen som vet hvordan og som kan hjelpe i det hele tatt?


 

 

Remote Administrator ver 2.1 (www.radmin.com) kan anbefales på det sterkeste. Det du ikke får gjort via det programmet er ikke verdt å gjøre!! Jeg styrer flere maskiner via dette, både i mitt eget hjem - og har også flere support-oppdrag ute hos andre, og Radmin funker så det griner. Det er dessuten et mye raskere program enn f.eks PC Anywhere. Jeg har prøvd både PC Anywhere, NetOp, og flere andre mindre remote-programmer, men til nå har ingen gitt meg raskere og mer stabil kontroll enn Radmin. Så gakk hen og prøv dette du også, det er mitt tips.

 

Men når jeg bruker Remote Administrator ver 2.1, må den andre PC'n også bruke det? Må det være det samme programmet på begge PC'ene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...