B4stian Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 På søndag var det vel sendte jeg en mail til Netshop for å spørre om Lacie-tilbudet kunne vare til tirsdag siden jeg ikke kunne kjøpe den før da, de sa at de var ganske "strenge" på den tingen, men jeg kunne bare legge inn en bestilling å sette lev. datoen til den datoen de skulle sende den, gjorde da det og på mandag kl. 10:30 satte jeg den til mandag (altså samme dag) fikk tilsendt skjermaer og kvitteringer kort tid etter og allerede kl. 11:30 var den pakket og klar til henting av posten. Kl. 13:48 var den innlevert på Stokke terminalen. Og nå sitter jeg og ser på skjermen. Vel, under 24 timer at jeg setter leveringsdatoen ankommer den mitt postkontor er vel akseptabelt? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Må nesten komme med noe skryt jeg og. Netshop er meget medgjørlige, og de har sunt folkevett. Skulle selv kjøpe ny harddisk og switch, og ville så benytte meg av tilbudet med en Seagate Barracuda 7200.8 300 GB SATA. Trengte også en ny switch, og jeg har lenge sett på en 3Com OfficeConnect Gbps switch 8-porter. Den førte de ikke, men de kunne skaffe den, og den ville da koste 1495. Komplett selger denne for 1395. Jeg sa da følgende til netshop : "jeg vurderer å kjøpe disk, men siden jeg også skal ha switch er jeg ikke helt sikker. Men hvis dere tar samme pris for denne som komplett, er jeg ikke i tvil om jeg skal kjøpe, da skal jeg kjøpe.". De sa det var helt greit, og han jeg snakket med, la denne switchen inn i sortimentet med ønsket pris omgående mens jeg snakket med ham. Da var det ikke noe spørsmål lenger, og netshop fikk en pen ordre fra meg på tilsammen 3000. Det tok ca 6 dager før jeg fikk varene, men siden de ikke førte denne switchen før jeg ringte, kan jeg ikke klandre dem for sen leveringstid. Sjekket status et par dager før jeg fikk varene, og da fikk jeg også høre at de hadde solgt en del av disse switchene. Så netshop sitt gode folkevett fører til mersalg. En vinn-vinn situasjon for alle parter. Sånn skal det være. Edit: måtte rette opp noen skriveleifer. Endret 22. februar 2005 av stigfjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå