ochi9le Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Finnes det noen gode programmer som kan overklokke en Intel P4 3ghz prosessor som sitter fast i en fujitsu siemens maskin, som ikke støtter overklokking i bios naturlig nok? Takk for svar, Eirik Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Det er noe som heter fuzzy logic og Clock Gen(elns) Edit: det du må passe på å få sjekket, er at AGP/PCI-lock'n står på auto eller 66mhz. Endret 22. februar 2005 av BaX Lenke til kommentar
ochi9le Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Får ikke tak i noen av disse programmene, jeg :S Ja jeg har googlet Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Ja jeg har googlet Sikker? http://www.google.no/search?hl=no&q=clockgen&meta= Last ned Clockgen Jeg bruker det selv, funker bra. Da slipper du å ta ut batteriet hver gang du stiller for høyt, bare å starte maskinen på nytt (det saves ikke). Så hvis du har en stabil innstilling kan du gå inn i BIOS og lagre det. Fujitsu siemens .... Hadde det før, jeg kunne ikke overklokke. Du får bare håpe på at hovedkortet ditt støttes av ClockGen... Endret 25. februar 2005 av RCP-88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå