lobster Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) - Sorry folkens. Så ikke at samme temaet var tatt opp for litt siden.. skal sjekke bedre neste gange jeg poster..--- Jeg skal ut og ta noen bilbilder for en kompis i morgen. Hva er det som gjør at bilbilder er bra? Har noen av dere tips til bra lokasjoner, ting jeg bør tenke på? tusen takk for hjelp Endret 22. februar 2005 av lobster Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Sannsynligvis den tråden jeg starta for en stund siden,snakka også om å ta fine bilbilder. Jeg har akkurat startet med å ta bilbilder når jeg fikk nytt kamera,jeg tror jeg kan ha sjangser til å bli bra. Syns bygningsområder er pent med en fin bil i forgrunnen,samme med pen natur. Bil i fart er også utrolig pent,men trenger planlegging. For å finen den perfekte vinkelen må du rett og slett gå rundt bilen,sitte deg ned på kne,snu på hode for å finne den peneste vinkelen,husk:Øynene dine er som en kamera linse,bare de tar ike bilde. Se litt på bilsider for å inspirasjon,eller prøv deg fram. Men det viktigste spørsmålet er selfølgelig:Hvilken bil? Legg ut bildene da her,eller send de på mail til meg,er utrolig spent. Lykke til!får håpe dette blir bra! Edit:Sorry,jeg så ikke at du har tatt bildene,men du kan ha tipsene mine i bakhodet neste gang du skal ta bilder Endret 10. mars 2005 av Hansy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå