kensek Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Kjøpte ett par Koss SB45 til en kompis, men han har altså ikke den alminnelige mini jack inngangen som headsettet skal plugges inn i... Han har bare to optiske lije inn/utganger på Whiteboxen sin... Finnes det noen overganger han kan bruke via f.eks s-vhs pluggen eller via usb? Eller er han fucka og kan bare hive min glimrende gave??? Lenke til kommentar
kensek Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Er det ingen som kan hjelpe oss her? Det er jo rimelig surt hvis han ikke kan få brukt det nye headsettet sitt... Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Han har en whitebox 1557? Eller en annen whitebox maskin? Vel jeg har en WB 1557 maskin. Den ene pluggen (til høyre om man ser maskinen fra baksiden) er line in/mic. Pluggen til venstre for denne (fortsatt om man ser maskinen bakfra) er linje ut. Denne lyser det rødt inni. Dvs at det er kombinert minijack (3.5mm) stereo og optisk inn/ut. Tok noen min før jeg skjønte det selv. Men det er nå så. På samme side som disse pluggene er så er hjulet for justering av volum (dette har han sikkert funnet). Det er bare å koble inn det du ønsker av lydustyr på denne utgangen Lykke til Mvh Thelle Lenke til kommentar
kensek Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Takk Takk... Han tørte å stikke pluggene sine skikkelig inn i dag (stolt nå), og det funker... Thanx Thalle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå