jke Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg skal åpne porter i routeren for jeg vil ha bedre nedlastningshastighet i bitcomet. Hjelper dette mye? Jeg bruker trådløst internett og må jeg da åpne i begge routerne?problemet mitt er at når jeg skal inn i første router så må jeg skrive inn et brukernavn og passord. Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hvilket merke og modell er denne routeren? Lenke til kommentar
jke Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Hvilket merke og modell er denne routeren? det ene er speedtouch 510i og det som er trødløst er jensen Lenke til kommentar
jke Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Hvis jeg resetter det vil passordet gå vekk?Kan jeg ødelegge noe? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har selv 510i, så kan muligens hjelpe. Standard brukernavn for routeren er adsl og passord er 1024. Dette gjelder hvertfall for Telenorkunder. Da er det bare å gå inn i menyene og gjøre hva du vil. Husk å trykke "save all" når du er ferdig med å gjøre endringer. Detaljer om åpning av porter kan du finne på www.portforward.com Ang. spørsmålet ditt, det vil hjelpe betraktelig på fildeling om du åpner portene. Uten å åpne dem vil det gå veldig treigt. Lenke til kommentar
jke Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg har selv 510i, så kan muligens hjelpe. Standard brukernavn for routeren er adsl og passord er 1024. Dette gjelder hvertfall for Telenorkunder. Da er det bare å gå inn i menyene og gjøre hva du vil. Husk å trykke "save all" når du er ferdig med å gjøre endringer. Detaljer om åpning av porter kan du finne på www.portforward.com Ang. spørsmålet ditt, det vil hjelpe betraktelig på fildeling om du åpner portene. Uten å åpne dem vil det gå veldig treigt. Det funket ikke! Går passordet vekk hvis jeg resetter den? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Tviler på det, men det skader ikke å prøve. Hvis jeg var deg ville jeg tatt kontakt med din ISP først og spørre om passordet før du resetter. Lenke til kommentar
jke Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 ok har sendt mail til telenor nå.. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 http://www.portforward.com/alcatel/st510-portforwarding.htm eller http://www.portforward.com/alcatel/st510v4...tforwarding.htm Lenke til kommentar
jke Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Tviler på det, men det skader ikke å prøve. Hvis jeg var deg ville jeg tatt kontakt med din ISP først og spørre om passordet før du resetter. telenor svarte det samme som deg.adsl og 1024 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå