efikkan Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg var innom sidene til netshop nettopp og såg dette: XFX GeFORCE 6600GT 128MB PCIe Retail. På sida står det at kortet ikke støtter SLI. Har jeg misforstått noe her?? Jeg trodde at dette kortet støttet SLI. Finnes det altså flere utgaver? (varenummeret er ulikt hos komplett) Jeg er litt forvirret her. Takk. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Jeg kan ikke si jeg fårstår noe mer enn deg! Når jeg har satt opp diverse oppsett har jeg ikke sett at det står at det støtter SLI, men jeg reinte med det... Edit: men her stod det altså at den ikke støttet SLI også ja Endret 22. februar 2005 av BaX Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Varianten som selges hos komplett(PVT43GNDD7) vet jeg at den støtter SLI. Varianten som selges hos netshop(PVT43GNDF7) har jeg altså ikke en anelse om. Varenummerene er ganske like, det kan tyde på at de er ulike, men det kan også være en skrivefeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå