wil Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 jeg har lest at hvis man spiller CS i Linux blir det 40 % eller noe sånt enn i Windows. er dette i hvilken som helst linux distro, eller er det noen spesielle distroer. og et spørsmål til, hvis man har ADSL merker man noe forskjell da hvis man spiller CS i linux eller windows. hvis det blir 40% raskere i Linux, hvorfor blir det da. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 det går trolig langsommere å ha linuxklient da det ikke er skrevet en egen _ren_ linuxklient enda. en linuxSERVER vil jobbe bedre enn en win. -flere grunder, deriblant minnehåntering (XP er bedre enn 9x, men har samme feilen. -i det minste på _noen_ systemer), mer effektiv kjerne og nettverksstøtte, etc. Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Eh. Jeg fikk ca. 56fps i Linux når jeg fikk 60 fps (/max_fps 80) i windows. En grov hoderegning får meg til å konkludere at dette ikke er 40% tap. Forøverig gikk/går det FORTERE for meg under loading i linux enn i windows. You do the math :smile: Forresten, har HLGuard fiksa så de ikke banner Linux klienter fordi wine bruker en "hacka" opengl.dll ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå