bleak Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har gjerne lyst til å få denne sia annmeldt. hjemmesia som skal slaktes. Ikke bry dere med skrive feil i teksten som vises! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 - Prøv å bytt ut den sorte fargen med noe litt lysere, f.eks. 2F2F2F eller noe... (det er vel mørkegrå?) - Gjesteboken burde du finne en kode på isteden, ble forvirrende med den reklamen på toppen.. Ellers en ok side Lenke til kommentar
D-junkie Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Litt for mørkt med lilla og svart sammen kanskje, og gråfargen var litt kjedelig. Men det hele ser nesten ut som en tavle med krittbokstaver, kan jo bli kult det. Er det meningen at "gjestebok" skal være lengre ned enn de andre linkene? (Firefox) Lenke til kommentar
bleak Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) takk;D skal sjekke ut hvordan det blir med grå. Sia ligger på home.no så jeg tror det er vanskelig å finne en gjestbok uten reklame, rett meg hvis jeg tar feil. Nei, skal ikke være lenger ned den. har du noen tips? Endret 22. februar 2005 av bleak Lenke til kommentar
bleak Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 kom gjerne med farge forslag;) svart og hvitt har jeg tenkt til å beholde foresten. Iallefall med grå tekstboks. t gråer der blir litt i overkant. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) - Litt lite tekst å gi kritikk på, fyll opp med litt lipsum, den er vel ikke ferdig? - Times New Roman tar seg så å si aldri bra ut på nettsider - Få farger og de matcher ikke, bruk colormixers - Fonten i headeren er ikke spesielt pen - Samme farge og font i meny, blir lite variasjon - Bruk alt-attributten på bilder - Så vidt jeg vet, har home.no ingen støtte for PHP-støtte, så en skikkelig gjestebok blir nok ikke så lenge du har home. Start tilbyr server med PHP. Du betaler bare 10kr via sms for å få FTP-tilgang Endret 22. februar 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
bleak Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 ekke ferdig ennå nei, men hvilken skriftype foreslår du som brødtekst? Lenke til kommentar
bleak Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) med lorum ipsum støtte jeg på et lite problem: teksten går lengere enn den grå boksen rekker, finnes det en grei måte fikse så boksen blir lengere automatisk? i colorMixer er primary bakgrunnsfargen eller den du har bakteksten? Edit: fiksa litt på setningen Endret 22. februar 2005 av bleak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå