Gå til innhold

MPX er useriøse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har og berre dårlig erfaring med MPX så langt, og kjem ikkje til å handle der igjen.

 

Har nettopp sendt inn 2 MP3-spelarar med feil rett før reklamasjonen gjekk ut. Etter ei stund vart retur avvist pga. 2 års reklamasjon var utgått. Eg ga beskjed om reklamasjon før fristen var ute, og reklamasjon var registrert i systemet til MPX før frist var ute. Likevel presterar dei å avvise reklamasjonen og sende i retur. Om fristen var ute (noke den IKKJE var), kvifor skulle dei då registrere reklamasjone i det heile tatt? Berre for å påføre meg masse utgifter med sending? Då kunne dei berre avvist med ein gang så eg slapp sende inn. Pakken ligg fortsatt på postkontoret, og vil bli returnert. Men MPX gidd selfølgelig ikkje svare på mail tross fleire purringar. Eg kan ringe ja, men kvifor skal eg kaste vekk masse pengar (mobil) på å ringe dei pga. feil dei har gjort når eg kan sende mail gratis?

Lenke til kommentar
Men MPX gidd selfølgelig ikkje svare på mail tross fleire purringar. Eg kan ringe ja, men kvifor skal eg kaste vekk masse pengar (mobil) på å ringe dei pga. feil dei har gjort når eg kan sende mail gratis?

Hvordan vet du at de ikke har giddet å svare. Igjen, Spam-spøkelset tar utrolig mye mail fra våre kjære nettbutikker.

 

At du kun har mobil er vel ikke MPX eller noen andre sin feil. Det er jo et bevisst valg fra din side.

 

[Offtopic]

Fatter ikke at folk bare skal ha mobil, så lenge det er så utrolig dyrt. Det finnes masse ip-telefon alternativer der ute som må svare seg slik at dere med mobil ikke belaster oss andre med store kostnader hver gang vi skal ringe dere.

[/Offtopic]

Lenke til kommentar

erlesol: du er klar over at man ikke trenger svare/kommentere alle replies som blir skrevet? og hvis du føler for det, så synes jeg at du kan bruke edit-knappen. den er ganske kjekk, og man slipper å se at du spammer din egen tråd..

 

just a thought

 

og hvis du sender inn en ødelagt/defekt vare, har butikken 3 forsøk på å fikse varen før du kan kreve og heve kjøpet eller få ny vare.

Lenke til kommentar

Enig i at innlegget til trådstarter er litt "hardt" skrevet, men bestiller man en ny vare forventer man jo at den ikke har vært brukt før. Og når man da returnerer den fordi den i TILLEGG ikke fungerer så burde MPX bare sende en ny med en gang, med express og beklage det som har skjedd.

Lenke til kommentar
Enig i at innlegget til trådstarter er litt "hardt" skrevet, men bestiller man en ny vare forventer man jo at den ikke har vært brukt før. Og når man da returnerer den fordi den i TILLEGG ikke fungerer så burde MPX bare sende en ny med en gang, med express og beklage det som har skjedd.

Endelig, leste igjennom hele greia og så kom svaret i siste innlegget... :w00t:

 

Og jeg skjønner ikke at folk kan komme med slike usaklige innlegg om at en person cred kun er basert på hvor mange innlegg man har på forumet..

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det kommer et"hav" av positive innlegg om en butikk med en gang noen kommer med litt kritikk av denne. Dere påstår at det er en konkurrende butikk som prøver seg i markedet... HÆÆ!! :hrm:

 

Hva med å snu på dette, kan det være mpx folk som sitter bak tastaturet og forsvarer butikken?

For å si det sånn, det er ikke de med 1 eller 2 innlegg som ødelegger forumet, det er de som forsøpler forumet med intetsigende innlegg, ja du ja!!

Og jeg må få be dere om å få huet ut av bøker som Da Vinci koden og andre konspirasjonsteorier og heller se på livet litt enklere.

Lenke til kommentar
Enig i at innlegget til trådstarter er litt "hardt" skrevet, men bestiller man en ny vare forventer man jo at den ikke har vært brukt før. Og når man da returnerer den fordi den i TILLEGG ikke fungerer så burde MPX bare sende en ny med en gang, med express og beklage det som har skjedd.

Endelig, leste igjennom hele greia og så kom svaret i siste innlegget... :w00t:

 

Og jeg skjønner ikke at folk kan komme med slike usaklige innlegg om at en person cred kun er basert på hvor mange innlegg man har på forumet..

Jeg skjønner heller ikke hvorfor det kommer et"hav" av positive innlegg om en butikk med en gang noen kommer med litt kritikk av denne. Dere påstår at det er en konkurrende butikk som prøver seg i markedet... HÆÆ!! :hrm:

 

Hva med å snu på dette, kan det være mpx folk som sitter bak tastaturet og forsvarer butikken?

For å si det sånn, det er ikke de med 1 eller 2 innlegg som ødelegger forumet, det er de som forsøpler forumet med intetsigende innlegg, ja du ja!!

Og jeg må få be dere om å få huet ut av bøker som Da Vinci koden og andre konspirasjonsteorier og heller se på livet litt enklere.

Godt sagt. Jeg skal bake en kake og feire det den dagen jeg får en DVD spiller som virker. :D

 

Mvh Erlend S

Lenke til kommentar
Hei, jobber ikke du på serviceavdelingen til MPX?? Det tror jeg jammen  :yes:

Ha en fin dag!!

 

Mvh Erlend S

Nei, jeg jobber ikke for MPX. Men det er kanskje lettere for deg å bruke fantasien enn å forholde deg til fakta?

Er det ingen administratorer her som kan redigere noe?? :dontgetit:

Har en viss følelse at man blir rakket ned på av D**** unger her. Litt oppgitt nå :roll: Jaja, det er kjekt å kunne skjule seg bak en skjerm og et tastatur og ikke engang signere med ordinært navn. Skikkelig seriøst!! :whistle:

 

Mvh Erlend S

Endret av erlesol
Lenke til kommentar

LYS I TUNNELLEN!!

 

Jeg har akkurat snakket med returansvarlig hos MPX og de sa at de skulle sende meg en ny spiller i dag. De ringte til meg! :!: Hurra!!! Nå er jeg glad!!

Tusen takk MPX :!:

 

MPX har også registrert min string her på Hardware :blush:

 

Jeg må innrømme at jeg kunne ha skrevet min intro på en annen måte. Jeg var irritert og burde ikke ha brukt tastaturet der og da!!

 

Det viktigste her er at ting kan endres og man kan gå fra å være misfornøyd kunde til å bli en fornøyd kunde. :D

 

Tusen takk igjen MPX

 

Det har vært interessant å se svarene/innleggene på dette forumet. Har også erfaring fra andre forum. Jeg håper ting ordner seg for andre som også er misfornøyd med noe.

Jeg innrømmer også noen av svarene mine kunne ha vært formulert annerledes.

Gjort er gjort og svelgt er svelgt! Dagens vise ord!

 

 

Mvh Erlend S

Endret av erlesol
Lenke til kommentar

Hei

 

Når det gjelder denne saken er den ferdig løst ved at kunden får ny DVD spiller, når vi mottar hans defekte i retur. Bare for å ha sagt det så er dette ikke en b-vare som ble sendt kunden. Det har dessverre vist seg at det er endel problemer med KISS spillerne, og mange av dem trenger en oppgradering av Software i ettertid. Erlesols produkt var dessverre en av "mandagsproduktene". Grunnen til at han i ugt.punktet fikk avvist retur var at forseglingsklistremerket (sitter over en av skruene) var flyttet og det kan da tyde på at spilleren har vært åpnet. Dermed trodde vår returavd at kunden selv hadde skrudd opp spilleren for å prøve å rette opp feilen selv. Vi sier ikke at kunden har gjort dette, men det er grunnen til avvist retur. Erlesol har hele tiden opptrådd høflig overfor oss, som er fornuftig når man skal klage på avvist retur. Så da håper vi at alt er i orden.

 

Over til en annen sak; de av dere av dere som ikke får svar på mail, ta en telefon til oss. Mest sannsynlig kan mailen ha forsvunnet i spam filteret som endel her påpeker (selv om dette svært sjelden skjer). Gjelder det retur kan man sende mail til [email protected] eller [email protected]. Vanlige salgsforespørsler sendes til salgsboksen. Ellers så kan vi selfølgelig nås på Tlf 33293400

 

Mvh

 

Dag Knutsen

MPX

Lenke til kommentar
LYS I TUNNELLEN!!

 

Jeg har akkurat snakket med returansvarlig hos MPX og de sa at de skulle sende meg en ny spiller i dag. De ringte til meg! :!: Hurra!!! Nå er jeg glad!!

Tusen takk MPX :!:

 

MPX har også registrert min string her på Hardware :blush:

 

Jeg må innrømme at jeg kunne ha skrevet min intro på en annen måte. Jeg var irritert og burde ikke ha brukt tastaturet der og da!!

 

Det viktigste her er at ting kan endres og man kan gå fra å være misfornøyd kunde til å bli en fornøyd kunde. :D

 

Tusen takk igjen MPX

 

Det har vært interessant å se svarene/innleggene på dette forumet. Har også erfaring fra andre forum. Jeg håper ting ordner seg for andre som også er misfornøyd med noe.

Jeg innrømmer også noen av svarene mine kunne ha vært formulert annerledes.

Gjort er gjort og svelgt er svelgt! Dagens vise ord!

 

 

Mvh Erlend S

da er det bare en ting å si, grattis med ny spiller :thumbup:

 

alltid kult når ting ordner seg

Lenke til kommentar
Hei, jobber ikke du på serviceavdelingen til MPX?? Det tror jeg jammen  :yes:

Ha en fin dag!!

 

Mvh Erlend S

Nei, jeg jobber ikke for MPX. Men det er kanskje lettere for deg å bruke fantasien enn å forholde deg til fakta?

Er det ingen administratorer her som kan redigere noe?? :dontgetit:

Har en viss følelse at man blir rakket ned på av D**** unger her. Litt oppgitt nå :roll: Jaja, det er kjekt å kunne skjule seg bak en skjerm og et tastatur og ikke engang signere med ordinært navn. Skikkelig seriøst!! :whistle:

Er det så vanskelig for deg å takle at noen ikke er enig med deg? Du klarer altså ikke å svare på deg jeg skriver, men må komme med en tåpelig kommentar om at jeg sannsynligvis jobber hos MPX.

 

Drittungetendensene er det du selv som står for, så du trenger nok ikke snakke så veldig høyt.

 

Og navnet får du om sjekker profilen eller MSN/Yahoo kontakten min. I motsetning til deg bruker jeg ikke bare et ordinært navn, men fullt navn også. Signatur med initialer er faktisk ikke så uvanlig.

 

Så resultatet for deg ble stein->glasshus>kræsjlanding.

Endret av TEE
Lenke til kommentar

Kjempebra av mpx, både at dem følger med her og at dem ordner opp.. Ikke kjøpt no hos mpx ennå, men neste gang kanskje.....

 

Jeg må bare få si en ting, retur er det viktigste konkurranse middelet en nettbutikk kan ha, fordi det er her fordelen ved å handle lokalt kan være bedre. Man har muligheten til å se selgeren i øynene, men også her kan det selvsagt være problemer....

Jeg ser selvsagt på pris, det er viktig, men av hardkjøpt erfaring så er utsalgsprisen på div dataprodukter bare endel av prisen.. Kjøper man ofte, som jeg gjorde en stund, så er retur en del av hverdagen, og når butikkene ikke er samarbeidsvillige(les; ikke har peiling) så kan denne delen være kjip...

 

Men hipp hurra for mpx i denne saken... :w00t:

Lenke til kommentar
Hei, jobber ikke du på serviceavdelingen til MPX?? Det tror jeg jammen  :yes:

Ha en fin dag!!

 

Mvh Erlend S

Nei, jeg jobber ikke for MPX. Men det er kanskje lettere for deg å bruke fantasien enn å forholde deg til fakta?

Er det ingen administratorer her som kan redigere noe?? :dontgetit:

Har en viss følelse at man blir rakket ned på av D**** unger her. Litt oppgitt nå :roll: Jaja, det er kjekt å kunne skjule seg bak en skjerm og et tastatur og ikke engang signere med ordinært navn. Skikkelig seriøst!! :whistle:

Er det så vanskelig for deg å takle at noen ikke er enig med deg? Du klarer altså ikke å svare på deg jeg skriver, men må komme med en tåpelig kommentar om at jeg sannsynligvis jobber hos MPX.

 

Drittungetendensene er det du selv som står for, så du trenger nok ikke snakke så veldig høyt.

 

Og navnet får du om sjekker profilen eller MSN/Yahoo kontakten min. I motsetning til deg bruker jeg ikke bare et ordinært navn, men fullt navn også. Signatur med initialer er faktisk ikke så uvanlig.

 

Så resultatet for deg ble stein->glasshus>kræsjlanding.

Hei, jeg ser ingen grunn til å svare deg. Du kan jo studere hva MPX har svart her.

Innrømmer at noen av innleggene mine kunne ha vært formulert annerledes. Det kunne jo kanskje ditt åpningsinnlegg også ha vært. Ingen er feilfrie her inkludert du. :!:

 

Ha en fin dag!

 

Mvh Erlend S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...