andrz Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Skal kjøpe nytt skjermkort.. Hvilket er å anbefale?? Har hørt mye om 6600GT, men det er vel ikke så bra å softmodde?? Da er vel 6800LE og 6800NU bedre.. Hva er best av de to isåfall?? Vet ikke så veldig mye om akkurat grafikkort!! Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 driver og lurer på det samme selv. det jeg har hørt er att ati baserte kort = raskhet men litt ustabile mens nvidia baserte kort = litt tregere men mye mer stabilt. så jeg gåt for kort med nvidia chipsett f.eks. geforce Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) har hørt er att ati baserte kort = raskhet men litt ustabile mens nvidia baserte kort = litt tregere men mye mer stabilt. Vel, du skal ikke tro på alt du hører. Jeg har bl.a. hørt at Gefårs R0XX0RZ og ATI suger så sinnsykt, men jeg velger å ta det med en klype salt. andrz: Les tester og benchmarks, og ikke minst; søk på forumet i riktig kategori (hw->skjermkort), der finner du en drøss med "hvilket skjermkort er best"-tråder. Denne tråden er altså feilpostet, og stenges derfor. Endret 23. februar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg