Araius Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Vel jeg har ikke sagt så mye på dette forumet,.men i dag ja faktisk i dag så har jeg faktisk sett det dummeste jeg noen gang får komme til å se! å det faktisk fra en som er medlem av forumet deres ([brukernavn fjernet, rein uthenging av andre er ikke så veldig akseptert]). Han sitter faktisk å skryter av at han har 1GBIT internett linje TIL HUSET sitt fra ingen annen levrandør enn TELENOR!! HAHA!. Vel jeg finner det faktisk ganske utrolig å starter å diskutere med han om han er i rett sinn!. Vel han står på krava å sier fortsatt at han har 1gbit internett hjem til husetsitt fra telenor tilogmed GRATIS:) hehehe. etter mye prating ber jeg han si hva han fikk på itavisen sitt speedometer enda det ikke alltid pleier å være nøyaktig å det viser 1024KBITS !!!! jeg har aldri ledd så JÆVELIG i hele mitt liv. Begynner å bli lei av idioter som ikke kan forskjell på KBITS MBITS osv Sorry for banning og rart skrevet,men jeg har aldri sett noe så DUMT så lenge jeg har levd trodde et hardware forum burde klare å stille høyere krav til sine medlemmer (jeg legger ved fila der du kan se hva han skrev) [Og følgelig er den fila også fjernet nå...] Endret 22. februar 2005 av ponke Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 og jeg er lei av folk som ikke kan skrive et helt emnefelt uten skrivefeil... Lenke til kommentar
Booz Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 jeg er jævlig lei av folk som bryr seg om andres skrivefeil. Amatør norsklærere.. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har du helt rett att det er mange rare menesker her på forumet. Men det er vel noe av det som gjør det litt trivelig her med litt mangfold. Syntes det også er litt tøft att noen tror det er 3 K i ikke. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 var egentlig denne tråden nødvendig? so, han dreit seg, blir du bedre av å drite ut han? Lenke til kommentar
Araius Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Vel lei av folk som skriker ut om disse internett hastighetene sine det er ikke førrste gang Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Dette strider vel mot retningslinjene. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Jeg liker ikke ord delings feil EDIT: zefler, tror det jeg også Endret 22. februar 2005 av notalive Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 En ting er å fortelle andre når en driter seg ut.... Men å henge han ut i tillegg ble litt for drøyt. Du burde heller kalt ham annonym.... Ok, greit nok så tok han litt feil, hva ellers... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Vel lei av folk som skriker ut om disse internett hastighetene sine det er ikke førrste gang Vel det er greit, men mennesker feiler. Lenke til kommentar
Araius Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Vel jeg beklager vis jeg har støtt noen,men dette tullet med alltid feil informasjon måtte komme ut dessuten kjenner jeg fyren [Desto større grunn til å ta det opp personlig UTENFOR forumet om noe virkelig gnisser mellom dere, ikke sant?] Endret 22. februar 2005 av ponke Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Vel jeg beklager vis jeg har støtt noen,men dette tullet med alltid feil informasjon måtte komme ut dessuten kjenner jeg fyren Stenges. Denne blir bare full av syting og klaging og masse klager til mod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg