Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lei av folk som ikkke kan internett hastigheter?

Anbefalte innlegg

Vel jeg har ikke sagt så mye på dette forumet,.men i dag ja faktisk i dag så har jeg faktisk sett det dummeste jeg noen gang får komme til å se! å det faktisk fra en som er medlem av forumet deres ([brukernavn fjernet, rein uthenging av andre er ikke så veldig akseptert]). Han sitter faktisk å skryter av at han har 1GBIT internett linje TIL HUSET sitt fra ingen annen levrandør enn TELENOR!! HAHA!.

Vel jeg finner det faktisk ganske utrolig å starter å diskutere med han om han er i rett sinn!. Vel han står på krava å sier fortsatt at han har 1gbit internett hjem til husetsitt fra telenor tilogmed GRATIS:) hehehe. etter mye prating ber jeg han si hva han fikk på itavisen sitt speedometer enda det ikke alltid pleier å være nøyaktig å det viser 1024KBITS !!!! jeg har aldri ledd så JÆVELIG i hele mitt liv. Begynner å bli lei av idioter som ikke kan forskjell på KBITS MBITS osv

Sorry for banning og rart skrevet,men jeg har aldri sett noe så DUMT så lenge jeg har levd trodde et hardware forum burde klare å stille høyere krav til sine medlemmer :(

(jeg legger ved fila der du kan se hva han skrev) [Og følgelig er den fila også fjernet nå...]

Endret av ponke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg beklager vis jeg har støtt noen,men dette tullet med alltid feil informasjon måtte komme ut dessuten kjenner jeg fyren [Desto større grunn til å ta det opp personlig UTENFOR forumet om noe virkelig gnisser mellom dere, ikke sant?]

Endret av ponke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...