Gå til innhold

Returnere en erstatninsvare


Anbefalte innlegg

Fikk idag mitt 6800LE kort i fra komplett.no som en erstatning på det andre ødelagte 6800LE kortet jeg hadde.

 

Men jeg har i mellom tiden gått til anskaffelse av ett annet skjermkort og har derfor ikke bruk for erstatningsvaren jeg fikk..

 

Går det ann å heve eller angre på kjøpe i henhold til angrefristen på en slik sak..?

Ikke at jeg tror det, men kunne jo vært intersant å vite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke helt se hva du mener.

 

Trådstarter kjøpte kort, som så ble defekt. Komplett har da foretatt avhjelp, dvs at de har gitt han et nytt kort i stedenfor å reparere. Da jeg regner med at det er mer enn 14 dager siden han mottok det første kortet, så har trådstarter ingen mulighet til å benytte seg av angreretten, selv om det er under 14 dager siden han mottok erstatningskortet.

 

Men selvfølgelig, er det under 14 dager siden kunde mottok det originale kortet for første gang, så kan han da benytte seg av angreretten nå.

 

EDIT: Jeg er veldig trøtt nå, men ser ut som om du mener det jeg sier i siste avsnitt her ikkesant? For da er vi egentlig enige.

 

hmm..burde være en sperre mot å kunne lage innlegg når man har passert et visst trøtthetspunkt :p.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...