Stig-Arne Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Fikk idag mitt 6800LE kort i fra komplett.no som en erstatning på det andre ødelagte 6800LE kortet jeg hadde. Men jeg har i mellom tiden gått til anskaffelse av ett annet skjermkort og har derfor ikke bruk for erstatningsvaren jeg fikk.. Går det ann å heve eller angre på kjøpe i henhold til angrefristen på en slik sak..? Ikke at jeg tror det, men kunne jo vært intersant å vite. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Dette bør du nok isåfall selge på bruktmarkedet. komplett.no har gjort jobben sin. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 jupp.. vet det.. men bare jeg som var inne på "lure" tanker om at, før iallefall så la en erstatnigsvare seg som en ny ordre på komplett.no Men men.. lett solgt kort så Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Bare for å bekrefte, om du har fått et erstatningskort så er det ingen mulighet til å benytte angrerett eller lignende på et slikt et. Da dette er en slags videreføring av din første bestilling . Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg syns at du motsier deg selv Alastor. Hvis man hadde hatt mulighet for å angre med originalvaren, så må man jo ha samme rett til å angre med erstatningsvaren. Som du sier, det er jo en og samme bestilling. (Innen 14 dager fra første mottak selvfølgelig.) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Jeg kan ikke helt se hva du mener. Trådstarter kjøpte kort, som så ble defekt. Komplett har da foretatt avhjelp, dvs at de har gitt han et nytt kort i stedenfor å reparere. Da jeg regner med at det er mer enn 14 dager siden han mottok det første kortet, så har trådstarter ingen mulighet til å benytte seg av angreretten, selv om det er under 14 dager siden han mottok erstatningskortet. Men selvfølgelig, er det under 14 dager siden kunde mottok det originale kortet for første gang, så kan han da benytte seg av angreretten nå. EDIT: Jeg er veldig trøtt nå, men ser ut som om du mener det jeg sier i siste avsnitt her ikkesant? For da er vi egentlig enige. hmm..burde være en sperre mot å kunne lage innlegg når man har passert et visst trøtthetspunkt . Endret 23. februar 2005 av Alastor Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Men selvfølgelig, er det under 14 dager siden kunde mottok det originale kortet for første gang, så kan han da benytte seg av angreretten nå. ser ut som om du mener det jeg sier i siste avsnitt her ikkesant? For da er vi egentlig enige. Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå