Doc Watchtower Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Hvor kjøper dere xbox spill? Microsoft annonserte priskutt på forskjellige xbox-spill men her i landet har jeg ikke sett noe lavere pris enda. Har surfet på nettet og der ligger prisene imellom 550 og 699 kroner. 599 er vel mest vanlig. Hvordan er prisene i de vanlige butikkene her i landet? Expert, elkjøp osv, noen som har tips hvor du kan kjøpe xbox-spill billigst? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Multicom er gode...med priser på 400-tallet.. Evt. komplett.no eller psdata.no .. 505,- kr for spilla der :smile: _________________ Jørgen aka |djorgen| @ Undernet [email protected] [ Denne Melding var redigert av: djorgen på 2002-06-24 00:20 ] Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Noen som har både Rallisport challenge og Project Gotham Racing? Vurdere å kjøpe en av de, skal iallefall ha et bilspill. Hvilket spill er fetest og har best grafikk ? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 vanskelig å svare på, siden det finnes mange forskjellige sjangere innen "bilkjøring" også. f1 2002 er litt skøy da:P Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Ja, har PS1 og har spilt endel Colin McRae 2.0 der. Det var gøy når PS1 var bra... Lurer litt på Rallisport Challenge, men Project Gotham ser også kult ut... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Anbefaler RalliSport Challenge på det sterkeste... spellet er dritartig + at det har fått TOPP karakterer...og grafikken er en "smule" bra da Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 skulle bodd i sandnes da så kunne jeg vist deg hvor du kunne kjøpt Rallisport billig...brukt da men men.. Noen hadde visst syntes d var så dritt at de solgte d :wink: Lenke til kommentar
Fro Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-06-24 09:07, AciD18 skrev:skulle bodd i sandnes da så kunne jeg vist deg hvor du kunne kjøpt Rallisport billig...brukt da men men..Noen hadde visst syntes d var så dritt at de solgte d :wink: Eller kanskje de faktiskt var ferdig med spillet :wink: Rallisport er veldig bra, men det er også PGR. Det går litt på hvordan racing du liker egentlig... Er du Ferrari fan som meg, så anbefaler jeg egentlig PGR. Men har du en historie med rally spill, så gå for Rallisport Challange... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå