Gå til innhold

Ny 19"LCD, prisklasse 3 - 3700,-

Holmgr3N

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal teste BenQ FP937s+ imorgen. Hvis den er bra så kjøper jeg den.. Hva er egentlig forskjellen på den og forgjengern? Er det 4ms raskere responstid men litt dårligere bildekvalitet.

Det står mellom de to og ukens tilbud på komplett Samsung 913N. Hvilken av de?

Lenke til kommentar
Skal teste BenQ FP937s+ imorgen. Hvis den er bra så kjøper jeg den.. Hva er egentlig forskjellen på den og forgjengern? Er det 4ms raskere responstid men litt dårligere bildekvalitet.

Det står mellom de to og ukens tilbud på komplett Samsung 913N. Hvilken av de?

Stemmer.. har FP937s+ og er veeeldig fornøyd med den! Har også 3 kompiser, men den skjermen, og alle er veldig fornøyd!

Ingen skjermer med døde piksler, og alle oss spiller CS:S uten å merke etterslep.

Viss du er ute etter ein skjerm med best bildekvalitet, så kan du gå for FP937s.. Men eg har prøvd begge, og merka ingen forskjell på bildekvalitet.. Har ikkje spelt med FP937s.

Det er nok egentlig det samme hvilken av disse skjermene du velger, du bli fornøyd med begge skal eg love deg :)

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar
Har du testet den? Den har ikke DVI men hva er egentlig forskjell på DVI og VGA hjelper det på skarphet .ol eller også responsen?

Ved Dvi kan du få skarpere bilde. Dvi sender ut digitale signaler til skjermen mens VGA

sender analoge. Brukast VGA-utgang til ein LCD-skjerm må eit digitalt signal konverterast til analogt i skjermkortet før skjermen konverterar dette analoge signalet tilbake til digitalt for å vise det på skjermen. I denne konverteringsprosessen er det ein del data som går tapt, og bildet kan då få noko lavare kvalitet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...