Holmgr3N Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei! Jeg er nå møkk lei av den gamle CRT skjermen min! Så jeg skal gå til innkjøp av en ny 19" LCD skjerm. Jeg skal bruke den til spill mer spill og surfing o.l Altså den må være bra til spill. Kan noen komme med noen anbefalinger, det hadde vært hyggelig! Lenke til kommentar
chammer Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Denne er fin: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306235&cks=SPC Responstid på 8 ms! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Har du testet den? Den har ikke DVI men hva er egentlig forskjell på DVI og VGA hjelper det på skarphet .ol eller også responsen? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Skal teste BenQ FP937s+ imorgen. Hvis den er bra så kjøper jeg den.. Hva er egentlig forskjellen på den og forgjengern? Er det 4ms raskere responstid men litt dårligere bildekvalitet. Det står mellom de to og ukens tilbud på komplett Samsung 913N. Hvilken av de? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Skal teste BenQ FP937s+ imorgen. Hvis den er bra så kjøper jeg den.. Hva er egentlig forskjellen på den og forgjengern? Er det 4ms raskere responstid men litt dårligere bildekvalitet. Det står mellom de to og ukens tilbud på komplett Samsung 913N. Hvilken av de? Stemmer.. har FP937s+ og er veeeldig fornøyd med den! Har også 3 kompiser, men den skjermen, og alle er veldig fornøyd! Ingen skjermer med døde piksler, og alle oss spiller CS:S uten å merke etterslep. Viss du er ute etter ein skjerm med best bildekvalitet, så kan du gå for FP937s.. Men eg har prøvd begge, og merka ingen forskjell på bildekvalitet.. Har ikkje spelt med FP937s. Det er nok egentlig det samme hvilken av disse skjermene du velger, du bli fornøyd med begge skal eg love deg Endret 24. februar 2005 av Gullegutt Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Har du testet den? Den har ikke DVI men hva er egentlig forskjell på DVI og VGA hjelper det på skarphet .ol eller også responsen? Ved Dvi kan du få skarpere bilde. Dvi sender ut digitale signaler til skjermen mens VGA sender analoge. Brukast VGA-utgang til ein LCD-skjerm må eit digitalt signal konverterast til analogt i skjermkortet før skjermen konverterar dette analoge signalet tilbake til digitalt for å vise det på skjermen. I denne konverteringsprosessen er det ein del data som går tapt, og bildet kan då få noko lavare kvalitet. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg går for BenQ FP937s+ testa den idag. Må si den var veldig bra... Merka ikke etterslep. Bildekvaliteten er jo nærmest fenomenal i forhold til CRT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå