_Adler_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Hei! Tok et bilde av en havørn i går og så tenkte jeg å bruke det som avatar. Adler=ørn på tysk Topic sier vell alt... Altså ca. 80X80 og under 6 kb. Håper det er noen som kan gjøre det for meg. Jeg har prøvd selv i photoshop cs og paint men enten så blir det dårlig resultat eller så blir filen for stor... Det jeg bruker nå: gif i mspaint (dårlig resultat ) Takk! PS. Har allerede fått ned størrelsen til 77X80, og kvaliteten til jpeg filen er satt til maximal. Endret 22. februar 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Værsågod: EDIT: Fargene ble litt fucka, og bilde ble litt lite, skal se om jeg får fixa det imorgen! Endret 22. februar 2005 av Mr.MadCow Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Denne er ganske bra, 1379 Bytes. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Hei! Jeg har holdt på litt selv og fått til et bra bilde Jeg brukte Xnview og klarte å komprimere slik at bildet ble 4.16 kb. Det ble ganske bra, jeg tror jeg bruker det jeg komprimerte selv Ellers takk til dere 2 som prøvde Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hei!Jeg har holdt på litt selv og fått til et bra bilde Jeg brukte Xnview og klarte å komprimere slik at bildet ble 4.16 kb. Det ble ganske bra, jeg tror jeg bruker det jeg komprimerte selv Ellers takk til dere 2 som prøvde Hehe np! Anytime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå