Empire of the Sub Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hei. Jeg og min kamerat sitter nå på lan, og switchen er til ingen nytte når det gjelder internett. Så vi har kobla et cnet fast ethernett nettverks kort inn i pc(2). Da har pc(2) - 2 nettverks tilkoblinger. Jeg kobler min pc(1) inn i det ene nettverkskortet hans, og han koblet internett til sitt andre. Hva må jeg gjøre for at det skal fungere på min pc (1) ? Jeg har tatt "Allow incoming connections" men hvordan kobler jeg til den ? på pc(2) står det "No clients connected". Har prøvd "Mine nettverksteder - ny tilkobling - avansert tilkobling - koble til pararell, infrared eller virtuel port gjennom en annens pc (eller noe sånt) uten nytte... ) What's the solution ? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 På den maskinen som skal dele ut Internet, så må dere konfigurere ICS (Internet Connection Sharing). Les mer om hvordan dere konfigurerer ICS-serveren og klienter her. Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Husk å bruke krysset kabel mellom pc'ene med mindre (en av) dere har autosensing-kort. Endret 25. februar 2005 av Demolish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå