Cuneax Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Fortell gjerne hvorfor. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 K-Pack Det er en film som ikke har en ordentlig slutt, og det er ikke in logisk forklaring på den heller... Drev og tenkte på slutten i en måned etterpå. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Slutten på A Bronx Tale er vel en slutt av den bedre klassen når det gjelder film. Spør du meg om den dårligste slutten er det someklart The Day After Tomorrow. Edit: Nothing beats Amecian History X! Endret 23. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Seriøs mode: Det må være filmen heat. Endret 22. februar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Fantastic Voyage, når de kommer ut gjennom tårekanalen og plasker rundt :!: Endret 24. februar 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 En av de beste sluttene må være... hmm, la oss se... har det noensinne vært en bra slutt? nei, trokke det... Kanskje Den Perfekte Stormen... fordi det var liksom så klisjébrytende... alle daua bare lissom, no happy ending eller noe... men det hadde en hake ved seg, at filmen var "based on a true story", og alle daua... Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Alle filmene med happy ending <3 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 K-PackDet er en film som ikke har en ordentlig slutt, og det er ikke in logisk forklaring på den heller... Drev og tenkte på slutten i en måned etterpå. Er nok enig i det ja... den kan nok tolkes på flere måter også.. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) K-PackDet er en film som ikke har en ordentlig slutt, og det er ikke in logisk forklaring på den heller... Drev og tenkte på slutten i en måned etterpå. DE SOM HATER SPOILERE BES Å RETTE BLIKKET SITT ET ANNET STED Tror du mener "K-Pax" Koster under £6 fra Play.com, anbefales på det varmeste. En smågenial film med så mange mulige og umulige forklaringer. Jeg elsker slutten på den. Kevin Spacey passer perfekt i rollen sin. Jeg må også si at "Enemy at the gates" har en veldig bra slutt.. måten den tyske sniperen tar av seg hatten da han vet hans siste øyeblikk har kommet. Jeg trodde halvveis han ville overleve, og skvatt høyt da skuddet gikk av. Nådeløst og rått i en ellers altfor velpolert "vil-du-være-vennen-min-i-dette-trekant-dramaet" film. "Donnie Darko". Har den i DVD samlingen, sett den en gang og gleder meg til neste. Den er meget spesiell, og slutten er bare for unik til å kunne forklares på en enkel måte. Filmen er smekkfull av symbolikk og gåter. The 13 floor har en flott slutt som egentlig overlater en del til fantasien ("er dette virkelig det høyeste nivået, eller er det bare nok en kunstig verden?"). The Shining... behøver neppe å kommentere hvor bra slutten er i den Saving Private Ryan - sterk slutt, om enn litt overspilt av Hanks. Castaway (også Hanks), hvordan han trodde livet ville komme tilbake i gjenge etter at han vendte tilbake til sivilisasjonen som en helt, bare for å oppdage at kona, som trodde han var død, hadde giftet seg på nytt. (edit: rettet på URL) Endret 22. februar 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Orginale "Planet of the Apes" har jo en meget bra slutt da Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Må vel si slutten på Audition, tror jeg. Den satte virkelig et støkk i meg. Grusomt morbid, totalt sjokkerende. Rett og slett fantastisk. «Kiri, kiri, kiri.» Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 The Usual Suspects, Se7en, Swordfish og Historien om David Gale. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 The usual suspects. Uten tvil. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Uten tvil; The Butterfly effect! SPOILER Jeg vet at det er to versioner av slutten på den filmen, jeg har sett begge. Den jeg synes var best, var den der det slutter med at han tilintetgjør seg selv, ved at han aldri ble født. Det er den desidert beste slutten på en film jeg noengang har sett! Hvorfor? Vel, avslutningen var så logisk, men kom fortsatt så brått og uventet.. Endret 23. februar 2005 av jh_ Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 way of the gun. liker slutten meget godt Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Lost Highway Spoiler: Inne i bilen, når Fred får elektrisitet gjennom seg. Det er bare så... tøft! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Fight Club Ja, den kan jeg være veldig enig i, det var liskom en skikkelig god WTF slutt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Final Destination 2, hu dama får servert grillmat av sønnen Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) The Shawshank Redemption hadde jo en fin avslutning Endret 23. februar 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå