mcgroven Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Den gjennomsnittelige gamer er visstnok mann og i midten av 20-åra et sted. Mon tro om Konami hadde dette i tankene når det bestemte seg for å gi ut Rumble Roses. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Er det bare meg som synes at dette er den dårligste grafikken jeg har sett på år og dag?! EDIT: Neida, grafikk er ikke alt, men hvem vil kjøpe et slikt spill når man får et like bra spill til C64? Endret 22. februar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 [iC,22/02/2005 : 21:54]Er det bare meg som synes at dette er den dårligste grafikken jeg har sett på år og dag?! EDIT: Neida, grafikk er ikke alt, men hvem vil kjøpe et slikt spill når man får et like bra spill til C64? Det er vel ikke andre en deg som synes at du ikke liker grafikken? Uansett så er dessverre disse bildene litt misvisende i forhold til det visuelle, og det beklager jeg. Grafikken er med unntak av noen animasjoner relativt god. Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Var en gjeng gutter som spilte dette i helga. Hadde egentlig ikke så mye forventninger til det, men ble egentlig positivt overaska. Konge guttekveld spill. Jubling og plystring hver gang pupper disset :-D Enig med anmelder. .Kujenta rocker :-) Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ehh, det virker unektelig litt... tacky? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Er det bare meg, eller ligna kujenta på Britney Spears? Men nå vet jeg ivertfall hva slags spill som sikkert kommer til å bli spilt neste gutte-LAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg