Chasseur Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Nesten. har ike noe å jobbe opp mot, og alt har bare gått straight to hell. Neste på min front blir noe osm blir litt lettere, men som skal se fint ut fordet. Så denne tråden ka vel egentlig stenges tror ejg. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) neeeeeeeeeeeeei og dette jeg hadde sett så fram til - hadde jo planlagt å ta med svi-penn til neste lan'et og skrive inn "Firebird was here" på sidedøra EDIT: kan forresten en eller annen admin elns skifte nicket mitt til Firebird7000, uten at jeg mister postcount eller noe? Endret 4. april 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 har et lite tips til den plata du, den knekker jo.. du tar papp (hvor mange lag velger du selv, men 2 er Mye mer enn nok, så legger du en 0.5mm finerplata over.. så slipper du at knekkene synes =) mvh ballemann Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 uhm.... var ikke denne akkuratt stengt? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 uhm.... var ikke denne akkuratt stengt? Det samme lurte jeg også på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå