jingt Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Vell, jeg synes den så så skrøpelig ut at jeg slapp den fra verandaen, og det tolte den, så da gjorde vi det 2 ganger til Nesten ferdig med rammen nå, men søstera mi skulle sove, så da fikk jeg ikke snekre mer på en stund.. EDIT: Jeg burde få tittel: Master of typos.. Min ramme hadde nok neppe tålt det!! :!: Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Vell, jeg synes den så så skrøpelig ut at jeg slapp den fra verandaen, og det tolte den, så da gjorde vi det 2 ganger til Nesten ferdig med rammen nå, men søstera mi skulle sove, så da fikk jeg ikke snekre mer på en stund.. EDIT: Jeg burde få tittel: Master of typos.. Off-T: I hvilken tidssone lever søstra di siden hun skal sove litt over kl 3 på ettermiddagen? Kanskje hun er så liten at hun sover halve dagen? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Greit, tid for litt bilder, eller hur? Del to av rammen Måtte lime sammen to treplanker, og fikk samtidig sjekket hvordan kameraet tar nærbilder. Ahrg, der dreit jeg på draget. Finerplaten som skal ligge oppå, passer ikke, den er for smal! Råd og løsninger er velkomne! edit: takk til deg Cilleron! Endret 24. februar 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ser bra ut.. Du må nok nesten kjøpe ny finerplate, ellers er jeg redd det blir en sprekk på midten.. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 den plata di er ikke for tynn, den er for SMAL! bruk den til noe annet, og kjøp en stump til... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 dette ser jo bra ut, får følge med på denne Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Dette ser uttil å kunne bli kult! Tips til hjørne hvis det ikke er nevnt er isopor; bra å forme, _lett_ og.,... ikke slitesterkt nei... kanskje du skal ta å belegge den med noe da ja. Lykke til videre Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Isopor med kjemisk metall, hvis isoporen tåler det da... Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Silikon? Veldig fett kabbiz, enig med at at det kan minne om Mac, men hva er galt med det? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det er halvveis meningen av det skal ligne en mac tror jeg... (les: vet jeg) Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Jepp, det er sånn ca meningen. Er litt inspirert av det "glatte" desginet til mac. Men så lenge det de som lager stiligst kabinetter (hvertfall ikke alienware), ser jeg ingenting som er galt med å bli inspirert av Apple. Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 interesangt sier jeg bare *følge med videre* Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Mini Update: Har begynt å feste på kvarte sirkler, som vil gjøre det mye lettere og gi finerplatene den riktige formen! I morgen begynner jeg å spikre den på. Noesim blir ordtnlig skummelt tror jeg.. Litt verktøy må en modder ha! Første prøven med stikksaga. Ikke helt velykket. Slik ser du ut når jeg legger meg for i dag: God natt! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Tror at dette kan bli pent! Skulle ikke de pinnene som holder de to sidene sammen stukket ut på siden også? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 nice thumbup Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Kan bli bra dette, stå på Edit: Yay, innlegg nr 100 Endret 24. februar 2005 av ChRiStiAn^ Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Skulle ikke de pinnene som holder de to sidene sammen stukket ut på siden også? Joda, de skal det. Men jeg kjøpte for lite planker, skal på Monter idag og kjøpe mer! Men jeg har et lite problem nå, jeg skal ha et nytt hovedkort, får man med hovedkort brett da? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 nei, man får ikke med hovedkortbrett når man kjøper nytt hovedkort... så du må nok lage ett... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Hauhau... Det var dumt. Er ikke sikker på om jeg tør det. Det finner vi ut av etterhvert. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Dette ser jo skikkelig tøft ut! Lager du ett til meg også eller ? Og her handler det ikke om å tørre Zyfex her handler det om å gjøre det! Du tør vel lage et hovedkortbrett når du tør å drepe sånn omtrent 2000+ romere og andre folk fra romertida hver dag ! TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå