Gå til innhold

White'n'Smooth |mega update, 17.03

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det skal bli noe problem å pusse hjørnene i tre runde, jeg har hvertfall gjort dette MANGE ganger i sløyden på skolen. Det eneste som trengs er litt tålmodighet og et bra øyemål. Byn med grov fil (eller hva det heter) og bruk finere etterhvert, tilslutt bruker du pussepapir.

Lenke til kommentar

Dette blir nok bra. Veldig mac da. Men mac er jo kos. Bare tips til hjørnene. Du kan ta veldig tynn kryssfiner, bløte den litt og så bøye den slik du vil ha. Spenne den fast. La den tørke og så er den slik for ca resten av livet. Hehe.

Lykke til. Knall prosjekt.

Mvh

Audun B

Lenke til kommentar
Dette blir nok bra. Veldig mac da. Men mac er jo kos. Bare tips til hjørnene. Du kan ta veldig tynn kryssfiner, bløte den litt og så bøye den slik du vil ha. Spenne den fast. La den tørke og så er den slik for ca resten av livet. Hehe.

Lykke til. Knall prosjekt.

Mvh

Audun B

hvordan i alle dager har du tenkt å bøye en plate til en kule? det er antageligvis det eneste som er UMULIG...

Lenke til kommentar

Update!

Har nå lagd en del av rammen, og har begynt å jobbe med resten av den.

Beklager at det ikke ble noen bilder underveis, men det var på grunn av et minnekort som ikke ville mer.

Rimelig vater den konstruksjonen, eller hva?

bilde2.png

Bare for å vise størrelsen

bilde1.png

Jeg vet at hele greia ser rimelig spinker ut, men den tåler 3 fall på rad fra verandaen. Update kommer senere i dag, men bilder fra selve byggingen.

Lenke til kommentar
trenger du dør da??

Trenger jo det da, ellers blir det tungvindt å bytte ut hardware når den tid kommer...

man trenger ikke en dør for å bytte ut hardware, slik jeg tenkte det var at skallet på kabinettet var 2-delt, så man kan ta av en eller to deler...

Lenke til kommentar

Vell, jeg synes den så så skrøpelig ut at jeg slapp den fra verandaen, og det tolte den, så da gjorde vi det 2 ganger til :)

Nesten ferdig med rammen nå, men søstera mi skulle sove, så da fikk jeg ikke snekre mer på en stund..

EDIT: Jeg burde få tittel: Master of typos..

Endret av LordZyfeX
Lenke til kommentar
Vell, jeg synes den så så skrøpelig ut at jeg slapp den fra verandaen, og det tolte den, så da gjorde vi det 2 ganger til :)

Nesten ferdig med rammen nå, men søstera mi skulle sove, så da fikk jeg ikke snekre mer på en stund..

EDIT: Jeg burde få tittel: Master of typos..

Off-T: I hvilken tidssone lever søstra di siden hun skal sove litt over kl 3 på ettermiddagen?

On-T: Er nok solid nok den, ja...bare pass på at den ikke blir FOR solid...(les: tung...) :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...