aiwuser Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har et program som krever engelsk(USA) på språkinnstillinger for å fungere optimalt. Det er tungvint å gå veien om kontrollpanel og endre språk før en starter programmet og så endre tilbake etter bruk. Er det muligheter for å forenkle dette? Helst et eller annet script som endrer språkinstilinger når programmet starter og tilbake igjen når programmet avsluttes. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har ikke testet dette, men det bør vel gå å lage en ny bruker med forskjellig språkinstilling og kjøre programmet som denne brukeren... Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 eller så kan du vel bare ha språk instillinger som en verktøylinje? høyre klikk på verktøylinjen og velg verktøylinjer>språklinje da før du en liten verktøylinje som viser NO eller EN.. trykker du der kan du velge mellom norsk eller englesk (+ andre vis du vil det..) Lenke til kommentar
aiwuser Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Når jeg bruker språklinjen ser jeg at ikonet endres fra NO til EN, men funksjonene i programmet endres ikke. Kun når jeg endrer via kontrollpanel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå