Illmatic Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Hei. I stad kjøpte jeg meg kotor 2. Jeg har ikke spillt forgjengeren,så jeg visste ikke helt hva gikk til. Hitill er jeg ihvertfall vært en meget positiv opplevelse. D&D sloss-systemet fungerer veldig bra og det er en spennende og bra historie. Men jeg har noen spm angående den tekniske delen av spillet. Når jeg spiller med en oppløsning på 1024 * 720 (?), uten noe aa eller af,med alt det andre på fullt, ligger jeg mellom 30-60 fps,er det vanelig? Jeg syntes det var litt lite...Jeg testet med flere oppløsninger, og det endret seg ikke mye. Har den siste patchen. takker for svar. Endret 22. februar 2005 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg tok en rask test, og ligger på alt fra 20-80. Ned mot 20 med alt på maks, og opp mot 80 med effekter slått av. Har selv 6800u. Det kan virke som om frameraten er lav på spillet. Spiller du med v-sync på? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 jeg spiller med vsync på. men jeg tror også at jeg har noen varmeproblemer,når jeg hadde spillt en god stund begynte det å lagge ganske bra. jeg har for tiden ingen kabinettvifter,bare de viftene som er på cpu,chipsett og skjermkort. får satse på at det hjelper med en 90 mm og en 120 mm kabinettvifte... Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 V-sync stjeler litt framerate men absolutt bra å ha på. Noen kabinettvifter er sikkert ikke dumt. Hva ligger temperaturen på skjermkortet ditt på når det begynner å lagge? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Når jeg kom ut i windows og fikk sjekket,lå det på ca.64 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå